اخبار اصلی - آرشیو

سفیر ایران در روسیه: پیشنهاد آژانس برای ایران قابل قبول نبود

سفیر ایران در روسیه با حضور در استودیوی رادیو «صدای مسکو» به‌طور مستقیم به پرسش‌هاى شنوندگان این رادیو در مورد تحولات ایران و روابط دو جانبه با روسیه پاسخ داد.مشروح مصاحبه «سید محمودرضا سجادی» به شرح زير است...

ادامه مطلب

دان هالوتز: اسرائیل توانایی حمله به ایران را ندارد

دان هالوتز ژنرال بازنشسته اسرائیلی نسبت به توانایی جنگنده‌های اسرائیلی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران ابراز تردید کرد. وی فاصله طولانی اسرائیل آب ایران و دفاع هوایی مستقر در ایران را عامل اصلی عدم توانایی اسرائیل برای حمله به ایران می‌داند.

ادامه مطلب

ترافيک سفرهاى امريکايى ها به منطقه بر سر ايران

منابع اسرائیلی اعلام کردند، جوزف بايدن، معاون رئيس‌ جمهوری ایالات متحده امريکا نيز قصد دارد طى روزهاى آينده به اسرائیل سفر کند. اين در حالى است که اکنون مايکل مولن رئيس ستاد ارتش امريکا و هيلارى کلينتون وزير امور خارجه اين کشور نيز در منطقه به سر مى برند.

ادامه مطلب
پنج سال پس از ترور رفیق حریری، جایگاه ۱۴ مارس کجاست؟

پنج سال پس از ترور رفیق حریری، جایگاه ۱۴ مارس کجاست؟

فوریه ۲۰۰۵ انفجار بیش از یک تن تی.ان.تی در مرکز بیروت باعث جان باختن رفیق حریری، نخست‌وزیر اسبق لبنان شد. پنج سال پس از ترور رفیق حریری، این کشور مرحله جدیدی را آغاز کرده که در آن موازنه نیروهای سیاسی تغییر کرده است.

ادامه مطلب

هوگو چاوز، رئیس جمهوری که هر روز از محبوبیتش کم می‌شود

هوگو چاوز رئیس‌ جمهوری ونزوئلا در رسانه‌ها حضور پررنگی دارد. او در برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون شرکت می‌کند و هر هفته اقدامات جدید خود را شخصا به گوش مردم می‌رساند. با این وجود روزبه‌روز از محبوبیت او در ونزوئلا کاسته می‌شود.

ادامه مطلب