آرشیو اخبار

اخبار مانده 87 و احتمالات روزهای نخست 88

دعوت یا عدم دعوت از ایران برای شرکت در اجلاس افغانستان و احتمال برگزاری جشن روز هسته ای بدون خبر خوش در آغازین روزهای سال 88 و محکومیت یک ایرانی در آمریکا و نیز تکذیب سرنگونی هواپیمای بی سرنشین ایرانی در آسمان عراق در آخرین روزهای سال 87 ، موضوعاتی هستند که در این بخش به آنها پرداخته می شود.

ادامه مطلب
ولید جنبلاط در موضع‌گیری جدید

مذاکره با ايران بهترين راه‌حل است

جنبلاط در گفت و گو با شبکه المستقبل وابسته به جریان المستقبل لبنان گفت، در امور داخلى سوريه دخالت کرديم و شکست خورديم و ديگر نبايد در امور داخلى اين کشور دخالت کنيم.

ادامه مطلب

اختلاف بر سر چگونگى حل بحران اقتصادى

کشورهاى عضو اتحاديه اروپا همچنان بر سر چگونگى حل بحران اقتصاد جهانى با يکديگر اختلاف دارند و حاضر نيستند اختلاف‌هاى خود را به همين سادگى حل کنند. آنها نه شيوه امريکايى را مى‌پسندند و نه فشارهاى کشورهاى ضعيف اتحاديه اروپا را تحمل دارند.

ادامه مطلب

اروپا به گاز ایران محتاج است

مهندس منصور دفتریان، رئیس هیات مدیره انجمن گاز در گفت‌وگو با دیپلماسی ایرانی تاکید کرد که روسیه به تنهایی قادر نیست نیازهای گازی اروپا را تامین کند و باید برای تامین گاز خود با ایران همکاری کند، چه از طریق خط لوله ناباکو یا هر مسیر دیگری که بتواند گاز ایران را به اروپا برساند

ادامه مطلب
در آستانه انتصابش به منصب وزارت امور خارجه

آويگدور ليبرمن مجددا مواضع افراطى‌اش را اعلام کرد

لیبرمن در تازه­ترین اظهار نظر گفت: «اسرائیل بايد حماس را سرنگون کند. باید رژیم اسلام‌گرایان در نوار غزه برانداخته شود و تل‌آويو کنترل کل مرزهای این منطقه را در دست گیرد.»

ادامه مطلب