عکس نوشته - آرشیو

۷ دموکراتی که ترامپ را محاکمه می کنند، چه کسانی هستند؟
رویترز در بررسی استیضاح رئیس جمهوری آمریکا

۷ دموکراتی که ترامپ را محاکمه می کنند، چه کسانی هستند؟ گالری

نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، ۴شنبه (۲۵ دی) نام ۷ نماینده دموکراتی که برای پیشبرد پرونده استیضاح علیه رئیس جمهوری دونالد ترامپ در سنا نقش دادستان را ایفا می کنند، معرفی کرد.

ادامه مطلب
سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران

سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران گالری

یک هواپیمای خطوط هوایی بین المللی اوکراین از تهران به کی یف روز جمعه سقوط کرد و همه ۱۷۶ مسافر آن جان خود را از دست دادند. ایران در زمان پرواز این هواپیما به دلیل نگرانی از واکنش آمریکا به حمله موشکی در عراق، در آماده باش بود.

ادامه مطلب
ترور سردار سلیمانی در حمله هوایی ایالات متحده

ترور سردار سلیمانی در حمله هوایی ایالات متحده گالری

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز جمله در حمله هوایی آمریکا در بغداد به شهادت رسید. سردار سلیمانی را می توان به جرات معمار نفوذ فزاینده نظامی ایران در خاورمیانه دانست و جای تعجبی ندارد که ایران به خونخواهی او تهدید کرده است.

ادامه مطلب
آتش سوزی مهلک در استرالیا

آتش سوزی مهلک در استرالیا گالری

سواحل شرقی استرالیا در چند هفته گذشته در آتش سوخته است؛ بخش اعظم گیاهان این مناطق به دلیل سه سال خشکسالی شدید، پیشتر کاملا از بین رفته بودند و اکنون هم آتشسوزی در بوته های همین منطقه دست کم ۱۵ نفر کشته بر جا گذاشته و به ناپدید شدن شماری دیگر انجامیده است.

ادامه مطلب
پوتین: ۲۰ سال در قدرت
نگاه رویترز به سال های فعالیت مرد اول روسیه

پوتین: ۲۰ سال در قدرت گالری

ولادیمیر پوتین در ۳۱ دسامبر ۱۹۹۹ به عنوان نخست وزیر موقت روسیه انتخاب شد. رئیس جمهوری روسیه در آن زمان بوریس یلتسین بود. پوتین از آن زمان به بعد یا به عنوان رئیس جمهوری و یا نخست وزیر، در راس دولت روسیه بوده است.

ادامه مطلب
«انتخاب ما این نبود!»
روی آوردن پناهجویان به هنر در تصور جهانی بهتر

«انتخاب ما این نبود!» گالری

لندن در ماه ژانویه میزبان و برگزارکننده نمایشگاه هنری آثار پناهجویان در اردوگاه «موریا» در جزیره «لِزباس» یونان خواهد بود. این نمایشگاه در راستای «پروژه امید»، ابتکارعملی برای افزایش کرامت پناهجویان» و با هدف تغییر در شیوه نگرش به این مساله برگزار خواهد شد. قرار است از ۶ تا ۱۷ ژانویه ۹ نقاشی در کلیسای سینت جیمز برگزار شوند و جلسه خیریه ای هم در ۱۳ ژانویه در کلیسا برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب