سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران

۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰ کد : ۱۹۸۸۷۶۹ اخبار اصلی عکس نوشته
یک هواپیمای خطوط هوایی بین المللی اوکراین از تهران به کی یف روز جمعه سقوط کرد و همه ۱۷۶ مسافر آن جان خود را از دست دادند. ایران در زمان پرواز این هواپیما به دلیل نگرانی از واکنش آمریکا به حمله موشکی در عراق، در آماده باش بود.
سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران

کلید واژه ها: پرواز اوکراین سقوط هواپیمای اوکراینی


( ۹ )

نظر شما :

iranzamin ۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۴
درست است که این سقوط هواپیما با ضد هوایی ایران و خطای انسانی سرنگون شده ولی به نظر من همانگونه که وزیر خارجه محترم ایران گفتند وقتی امریکا منطقه را به هرج و مرج میکشاند و دیگر کشورهای مستقل را تهدید به حمله و بمباران می کند البته که نوع خطاهای انسانی و این نوع فاجعها پیش خواهد آمد!
غضنفر ۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۰
دوست عزیز iranzamin پیشنهاد میکنم به استخدام وزارت خارجه در معاونت ماستمالیزیشن در آیید.
افخمی ۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۸
به نظر میرسد بیشتر به کشور دوست وبرادر کانادا باید تسلیت گفت.............
ابراهیم قدیمی ۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۰۲:۰۳
شنیده ام در روسیه هر جنازه ای را چه در منزل در گذشته باشد یا در بیمارستان با انبوه پزشکان باشد وچه در حوادث را بدون استثنا به پزشک قانونی میبرند وپزشک قانونی مسئول یافت واعلام قانونی علت کلیه مرگ ها است. علت حادثه تاسف انگیز هواپیمای اوکراینی بایستی توسط سازمانهای اطلاعاتی وقانونی مسئول یافت وتوسط سیستم قضائی رسیگی گردد.قبول مسئولیت توسط فرد ویا فرمانده ای از روی شهامت ومردانگی ونسبت دادن به این وان ویا عبارت کلی خطای انسانی صحیح نیست.نه میتوان گفت که حادثه عمد بوده ونه میتوان گفت غیر عمد بوده است. نه میتوان با حدس وگمان مسئولیت را به این وان ویا کلیت یک سیستم نسبت داد..این سیستم قانونی اطلاعاتی است که باید باادله مقبول مسئول را یافته ومعرفی وسیستم قضائی است که تایید بر یافته ها وتعیین مجازات کند.