عکس نوشته - آرشیو

چرنوبیل و نگرانی از یک تشعشع هسته ای دوباره
گزارش تصویری از آتش سوری در اوکراین

چرنوبیل و نگرانی از یک تشعشع هسته ای دوباره گالری

«صلح سبز روسیه» روز دوشنبه هشدار داد آتش سوزی گسترده در جنگل های اوکراین که برای بیش از یک هفته در جریان بود، اکنون به یک کیلومتری محدوده نیروگاه هسته ای چرنوبیل رسیده و خطر انتشار آلودگی های هسته ای را ایجاد کرده است. رویترز از این آتش سوزی یک گزارش تصویری تهیه کرده که در ادامه می بینید:

ادامه مطلب
جنگ ایران با کرونا از نمای نزدیک

جنگ ایران با کرونا از نمای نزدیک گالری

مقامات وزارت بهداشت ایران روز سه شنبه اعلام کردند شمار مبتلایان به ویروس کرونا به بیش از ۶۲ هزار مورد افزایش یافته و نزدیک به ۴ هزار نفر نیز در نتیجه این بیماری جان خود را از دست داده اند. با این حال، این احتمال وجود دارد که آمارها از اعداد و ارقام اعلام شده بیشتر باشند. سعید نمکی، وزیر بهداشت، گفته جزئیات شیوع بیماری «کووید-۱۹» باید در جلسه غیرعلنی مطرح شوند.

ادامه مطلب
زندگی جهانی آنلاین خواهد شد
جهان پس از ویروس کرونا

زندگی جهانی آنلاین خواهد شد گالری

ویروس کرونا میلیون ها نفر را در جهان مجبور کرده برای چندین هفته و در حالی که دولت ها برای کاهش خطر ابتلای به بیماری می جنگند، در چهار دیواری خانه شان یا محله خود محبوس بمانند. این شیوه جدید زندگی چالش های بسیاری ایجاد کرده است. آموزش، کار، ارتباطات اجتماعی همه بیش از هر زمان دیگری آنلاین شده اند. قرنطینه بسیاری از افراد را وادار کرده زندگی خود را مجددا ارزیابی کنند و قدر لحظه های باهم بودن را بیشتر بدانند. برخی هم مجبور شده اند راه های جدیدی برای پیشبرد زندگی کاری خود بیابند و این روند می تواند شیوه زندگی را برای همیشه تغییر دهد.

ادامه مطلب