عکس نوشته - آرشیو

حمله مصری‌ها به سفارت اسرائیل

حمله مصری‌ها به سفارت اسرائیل

معترضان نصری با تجمع در مقابل سفارت اسرائیل در مصر از سفیر اسرائیل خواستند تا خاک مصر را ترک کند. آنها همین طور از مسئولان مصری درخواست کردند تا صادرات گاز به اسرائیل را متوقف کنند. کشته شدن یک افسر ارتش و دو نفر از پرسنل امنیتی مصر در جریان حمله اسرائیل به فلسطینیان در مرز سرزمین‌های اشغالی و مصر دلیل اصلی این اعتراضات است.

ادامه مطلب
آسیاب به نوبت

آسیاب به نوبت

این عکس که از تصاویر ارسالی تلویزیون دولتی مصر گرفته شده، مربوط به جلسه محاکمه حبیب العدلی، وزیر کشور سابق مصر است که امروز در حال برگزاری است. العدلی بیش از یک دهه وزیر کشور رژیم مبارک بود.

ادامه مطلب
شوک خونین طالبان به باراک

شوک خونین طالبان به باراک

دیروز 6 اوت وقتی حادثه کشته شدن 31 سرباز امریکایی در افغانستان رخ داد، باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا در کمپ دیوید در مریلند بود. رئیس‌جمهوری افغانستان این اتفاق را خونین‌ترین حادثه‌ طی 10 سال جنگ ناتو در افغانستان توصیف کرده است. اوباما در حالی که شوکه شده است جزئیات حادثه دیروز را که طالبان مسئولیت آن را بر عهده گرفته با لئون پانه‌تا، وزیر دفاع و ژنرال مایک مولن، رئیس ستاد ارتش خود تلفنی جویا می‌شود.

ادامه مطلب
دیکتاتور در قفس

دیکتاتور در قفس

در تصاویری که لحظاتی قبل تلویزیون دولتی مصر مخابره کرده است، حسنی مبارک در حالی که روی تخت چرخ‌داری خوابیده است به درون قفس مخصوص مجرمین که در درون دادگاه تعبیه شده است، برده می‌شود.

ادامه مطلب
چاوز و ظاهر جدیدش...

چاوز و ظاهر جدیدش...

هوگو چاوز روز گذشته با ظاهری جدید در جلسه کابینه در کاراکاس ظاهر شد. چاوز به به دلیل بتلا به سرطان تحت شیمی درمانی قرار گرفته است.

ادامه مطلب