دانشگاه داکوتای شمالی برگزار می کند

جنگ اوکراین؛ گذشته، حال و آینده+فیلم

۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰ کد : ۲۰۱۳۷۶۷ اخبار اصلی اروپا وبینار دیپلماسی ایرانی
با حضور واسیل کاچ، استاد بیولوژی و اهل اوکراین؛ کریستینا اوانسیا، پزشک و استاد دانشگاه و اهل رومانی؛ برایان اورلاچر، استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل؛ پائول سام، فعال حقوق بشر، استاد علوم سیاسی و روابط عمومی و متخصص پساکمونیت؛ الخاندرو دراگو، فارغ التحصیل دانشگاه مسکو و متخصص امور کشورهای بلوک شرق؛ با اجرای دیوید فلین، استاد علوم اقتصاد و تحلیلگر مسائل اقتصادی و سیاسی.
جنگ اوکراین؛ گذشته، حال و آینده+فیلم

دیپلماسی ایرانی: در این وبینار که توسط دانشگاه داکوتای شمالی در ایالات متحده برگزار شده است، جنگ اوکراین توسط متخصصان این موضوع که با سفر به منطقه جنگی و همچنین دیگر کشورهای اروپای شرقی که درگیر جنگ اوکراین هستند و تجربه دست اولی کسب کرده اند، به بحث گذاشته شده است. سخنرانان در این وبینار تاثیرات بین المللی جنگ اوکراین به ویژه تاثیری که بر اروپا گذشته است و همچنین تاثیرات منطقه به ویژه روابط اوکراین با روسیه را به بحث نشسته اند. این وبینار توسط دیوید فلین، استاد اقتصاد و مدیر تحقیقات موسسه سیاست و تحلیل تجاری در دانشگاه داکوتای شمالی مدیریت شده است.

فیلم کامل این وبینار را از اینجا ببینید.

 

 

کلید واژه ها: جنگ اوکراین اروپا روسیه روسیه و اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه و اروپا روسیه و امریکا روسیه و امریکا و اوکراین روسیه و اوکراین و اروپا


( ۵ )

نظر شما :