سردار اسدی: آشکار شدن چهره خبیث رژیم صهیونیستی در افکار عمومی

۲۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۱ کد : ۲۰۱۸۷۸۳ سرخط اخبار

مسئول بازرسی نیروهای مسلح کشور گفت: چهره خبیث رژیم صهیونیستی روز به روز در افکار عمومی آشکارتر می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری با بیان  اینکه جبهه استکبار محکوم به شکست است و چیزی به جز ذلت و نابودی در انتظار آنان نیست،  اظهارکرد: لازمه مقابله با توطئه‌های سازمان یافته دشمنان، تبعیت از رهبری و داشتن بصیرت سیاسی است.

وی ادامه داد: وجود مقام معظم رهبری بالاترین نعمت خداوند متعال به ملت شریف ایران اسلامی است که در سایه درایت این رهبر فرزانه به رستگاری و سعادت رسیدند.

وی گفت: ملت ایران در طول عمر با برکت انقلاب با حضور در عرصه‌های مختلف ثابت کردند که همچنان پشتیبان قوی برای نظام اسلامی هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور جاری کشور را نخواهد داد.

وی گفت: کنار آمدن با آمریکا شیطان بزرگ چیزی جز ذلت و خواری را برای ما به ارمغان نخواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: در طول عمر با برکت انقلاب، دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکردند اما مردم با تبعیت از رهبری و بینش باز سیاسی، تمام توطئه‌های آنان را با شکست مواجه کردند.

سردار سرتیپ پاسدار اسدی گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی روزقدس، عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی افزود: تنها در زیر سایه ولایت فقیه می‌توان کشوری قدرتمند داشت و مردم ایران اسلامی امروز با شرکت در راهپیمایی روزقدس این مهم را به اثبات رساندند.

این سردار سپاه گفت: تنزل روز به روز قدرت استکبار جهانی توسط نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور ولی فقیه در راس انقلاب است.

سردار سرتیپ پاسدار اسدی، افزود: همچنین انقلاب اسلامی توانسته با اتکا به ولی فقیه هم اکنون قدرت استکبار جهانی را تنزل داده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: در چند ماه گذشته هدف رسانه‌های معاند تلاش زیادی کردند که مردم را از نظام و انقلاب مایوس کنند غافل از اینکه در مکتب سیدالشهدا، یاس و ناامیدی جایی ندارد.

سردار اسدی تاکید کرد: شرکت حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به تمام دشمنان ثابت کرد که امت اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه و با تبعیت محض از فرامین رهبری همچنان دل‌داده و عاشق این نظام و انقلاب هستند.

آگاهی مردم جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیست

استاندار مازندران گفت: تمام کشورهای آزادی خواه جهان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی آگاه شدند.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار با لبیک به فرامین امامین انقلاب مثل هرسال حضور پرشوری را در روز قدس داشتند، خاطرنشان کرد :هرساله شاهد افول رژیم منحوس صهیونیستی هستیم و امسال نیز این رژیم هم از درون  و هم از برون دچار افول شد، که تمام کشورهای آزادی خواه جهان نسبت به جنایت‌های این رژیم آگاه شدند.

وی ادامه داد: اکنون شاهد فرآیند سقوط و نزول این رژیم هستیم و حسب پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر سقوط این رژیم امسال به این موضوع نزدیک شدیم و دعا می‌کنیم بتوانیم در روز قدس در مسجد الاقصی نماز بخوانیم و ندای ضد استکباری علیه آمریکا جنایتکار سر بدهیم.


نظر شما :