نایب رییس مجلس: ۱۳ آبان، روز تحقیر آمریکا توسط نیروهای انقلاب است

۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۰ کد : ۱۹۹۶۷۳۲ سرخط اخبار

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ آبان روز تحقیر آمریکا توسط نیروهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما امروز شاهد استقلال بیش از پیش ایران هستیم امروز سیاست های راهبردی استکباری ایالات متحده با انتخاب این جمهوری خواه یا آن دموکرات خواه تفاوتی نخواهد داشت این همه دشمنی، خرابکاری، توطئه و در آغوش گرفتن رذل ترین دشمنان ملت ایران کافی نیست که باز هم به این جماعت سر تا پا خباثت اعتماد کنیم. 

وی با بیان این که مدل غربی‌ها و آمریکایی‌ها درست کردن پلیس خوب و بد برای راهبردهای خود است، گفت: بر اساس تدابیر رهبری آن چه برای مردم اهمیت است تامین منافع با رعایت اصول حکمت و عظمت است.

نمایندگان پس از نطق پیش از دستور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس ، به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان (تسخیر لانه جاسوسی) با مشت‌های گره کرده فریاد "مرگ بر آمریکا"، سر دادند.

مشکل خرید تضمینی زعفران حل شد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس گفت: از کمیسیون کشاورزی و ریاست این کمیسیون تشکر می‌کنیم که در روز گذشته با پیگیری که از طرف مجلس داشتند توانستند مشکل خرید تضمینی زعفران را حل و فصل کنند، امیدواریم مشکل زعفران کاران حل شود.

وی افزود: ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی در سفری که به استان خراسان رضوی داشت توانست برای حل این مشکل اقداماتی انجام دهد.

همچنین مراسم مدیحه سرایی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم ربیع‌الاول مصادف با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) با مداحی سید محمد آذری مداح اهل بیت برگزار شد.

طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در دستور کار امروز مجلس

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس گفت: یک فوریت "طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها" ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح امروز بین نمایندگان توزیع شد و بعد از یک ساعت در جلسه علنی مجلس در دستور کار امروز مجلس قرار می گیرد.

وی افزود: موافقان و مخالفان طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها می توانند طی زمان تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند.


نظر شما :