جسارت و حماقت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام گناهی نابخشودنی است

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۶ کد : ۱۹۹۶۶۸۹ سرخط اخبار

سخنگوی اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: نشریه فرانسوی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) گناهی بزرگ و نابخشودنی را مرتکب شد و رئیس جمهور فرانسه با حمایت از هتاکان، این جسارت و حماقت را آزادی بیان می‌داند! به راستی آزادی بیان در جوامع غربی چه معنا و مفهومی دارد؟!

محمدمهدی عباسی دبیر سیاسی و سخنگوی اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: پیامبر عزیزی که قرآن کریم حتی از بلند صحبت کردن در حضورش نهی کرده (یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَرْفَعُوا أَصْوَاتَکُمْ فَوْقَ صَوْتِ النَّبِیِّ) امروز در قرن 21 با مظلومیت تمام به ساحت مقدسش بی‌احترامی می‌شود. به راستی بشریت امروز اگر علت و منبع  اجازه نفس کشیدن خود را  در عالم هستی فراموش کند خسرانی فراموش نشدنی در انتطار اوست.

وی افزود: چندی پیش نشریه فرانسوی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلوات‌الله علیه گناه بزرگ و نابخشودنی را مرتکب شد و امروز رئیس جمهور فرانسه با حمایت از او و دیگر هتاکان، این جسارت و حماقت را آزادی بیان می‌داند!! به راستی آزادی بیان در جوامع غربی چه معنا و مفهومی دارد؟!

عباسی خاطرنشان کرد: این اهانت به الگوی خوبی‌ها و مهربانی‌ها، نتیجه همان لیبرال دموکراسی است که یک روز به بهانه آزادی، فعالیت گروه‌های تروریستی و کشتار زنان و کودکان در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، افغانستان و... را آزاد و حمایت و پشتیبانی از آنها را توجیه می‌کند، روز دیگر توهین به ادیان الهی و ارزش‌های والای انسانی و مقدسات صدها میلیون انسان را توجیه و حتی ترویج و تشویق می‌کند.

سخنگوی اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: من ضمن محکومیت و اعلام انزجار شدید از این عمل وقیح و نابخردانه اعلام می‌دارم تا پای جان از آرمان‌های پیامبر عظیم الشان اسلام دفاع خواهیم کرد.


( ۱ )

نظر شما :