وزیر کشور :دفاع مقدس تابلوی تمام عیار انقلاب اسلامی است

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۳ کد : ۱۹۹۵۵۷۹ سرخط اخبار

وزیر کشور در پیام خود تأکید کرد: دفاع مقدس صرفاً صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود، بلکه عرصه بروز تمام جلوه های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت ترین لحظات بود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور در پیام وزیر کشور آمده است: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که با امید و مجاهدت و پشتکار مردم هوشیار و استقلال طلب و آزادی خواه میهن اسلامی به ثمر رسید مملو از درخشش هایی است که دفاع مقدس تابلوی تمام عیار این انقلاب است که نفحات روح افزای نهضت انسانی در قالب دفاع جانانه از کیان و سرحدات مرزی و معنوی در اقصی نقاط جهان نویدبخش و نتیجه مقاومت مردم مقابل سردمداران ستم و تجاوز قرار گرفت. دفاع مقدس صرفاً صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود بلکه عرصه بروز تمام جلوه های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت ترین لحظات بود.

در ادامه این پیام آمده است: فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس ثابت کرد که با اراده و عزم و ایمان و باور به حقانیت وعده های استوار و خلل ناپذیر الهی و اعتماد وثیق و مؤمنانه به دوراندیشی و بصیرت معنوی رهبری شجاع نظام در عرصه های سرنوشت ساز می توان با کمترین امکانات، دشمن مجهز به پیشرفته ترین تسلیحات و زرادخانه ها و امکانات دنیا را خوار و ذلیل کرد و نظام اهریمنی سلطه را با شور و معنویت جوانان آزادیخواه و مشتاق به مقاومت و پایداری تحقیر نمود.

رحمانی فضلی در پیام خود در آستانه هفته دفاع مقدس با تصریح بر اینکه؛ جنگ تحمیلی یادآور بنیان های تاریخی سرزمینی است که هیچگاه در برابر ظلم بیگانگان عقب ننشست و با ایستادگی و مبارزه بی امان با مظاهر طاغوت، موفق به بسط و گسترش معارف و مفاهیم الهی و انسانی در گستره گیتی شد. می افزاید: امروزه الگوی مدیریت و مقاومت و ایستادگی در دوران دفاع مقدس مبنی بر مقاومت حداکثری و دفاع بی امان و متکی به قدرت لایزال الهی، در برابر تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا، یگانه راه پیروزی علیه دشمنان و تحقیر چندباره آنها توسط ملت هوشیار و صبور ایران اسلامی است.

وزیر کشور افزود: آمریکا که نشان داده است منافع طبقه حاکم بر این کشور را بر مصالح و منافع مردم کشورش و سایر مردم جهان ارجح می داند، همزمان با خروج از توافقنامه بین المللی برجام، نهایت عداوت و خصومت خود در نبردهای نامتقارن امنیتی، اقتصادی، تروریستی، عملیات روانی، درمانی و تجهیزات پزشکی و ... را علیه مردم ایران اعمال نمود، اما صلابت و اقتدار و بیداری ملت آگاه ایران همگام با تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب این رذالت رفتاری و روحیه ددمنشی و وحشیگری را به شکستی دیگر وسند ماندگار برای جهانیان در افتخارات جاودان انقلاب اسلامی تبدیل کرده است و انشاالله با وحدت و همدلی ایرانیان و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) این توطئه نیز به فرجام تباهی خواهد انجامید.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در فراز پایانی پیام خود، با تبریک ایام هفته دفاع مقدس به فرمانده معظم کل قوا که از یاران صمیمی وهمیشگی رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل بودند و به همه هم میهنان، به ویژه افتخارآفرینان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، یاد امام شهدا که غایت آرزوی آن قائدِعظیم ماوا گرفتن ابدی در کنار یاران شهیدش بود و تمامی شهیدان راه راستین غیرت و شجاعت در عرصه های مختلف دفاع از دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین سردار دلها یادگار بی آلایش و صادق دوران طلایی دفاع مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

 
 
 


( ۱ )

نظر شما :