«گنبد آهنین» توان مقابله با شلیک صدها موشک را ندارد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۲۰:۴۳ کد : ۱۹۱۶۱۸۵ سرخط اخبار

وزیر حمایت از جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نسبت به توانایی سامانه «گنبد آهنین» در صورت شلیک صدها موشک به جبهه داخلی این رژیم، ابراز تردید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، «گلعاد اردان» با اشاره به اینکه سناریوی اصلی پیش بینی شده در هر حمله ای شلیک موشک های دوربرد است، نسبت به توان سامانه گنبد آهنین در صورت شلیک صدها موشک به جبهه داخلی این رژیم ابراز تردید کرد.

وی که در نشست سخنگویان دولت در راستای آمادگی برای هفته وضعیت فوق العاده سخن می گفت، اظهار داشت: سامانه گنبد آهنین در سال گذشته توانایی خود برای مقابله با موشک هایی که از غزه شلیک می شد، ثابت کرد اما این سامانه قادر نیست در صورت شلیک روزانه صدها موشک ، از اسرائیل دفاع کند.

وی افزود: ما باید خود را برای وضعیتی که شهروندان در آن بهترین آمادگی را در صورت وقوع جنگ بین اسرائیل و حزب الله داشته باشند، آماده کنیم.

اردان تصریح کرد: سناریویی که اسرائیل خود را برای مقابله با آن آماده می کند شلیک موشک های دوربرد است که هدف آن فرسایش جبهه داخلی و ارعاب شهروندان است.

وی اشاره کرد که بیشتر کارکنان دولت باید درک کنند که در جنگ آینده که شاهد سقوط موشک های زیادی خواهد بود، نخواهند توانست با خانواده های خود در منازل و پناهگاه ها بمانند و مجبور خواهند شد بر سر کار خود آماده شده و امور دولت را اداره کنند.


نظر شما :