درخواست وزیر صهیونیست از امریکا

در سوریه مداخله نظامی کنید

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۲۲:۲۹ کد : ۱۹۱۵۵۱۴ سرخط اخبار

درحالیکه کاخ سفید تاکید کرده است که باید به مدارک قاطعانه تری مبتنی بر استفاده سوریه از تسلیحات شیمیایی علیه شورشیان دست پیدا کند، یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی خواستار مداخله نظامی آمریکا در این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار گزارش هایی که مدعی استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی علیه شورشیان در این کشور شده است، خواستار مداخله نظامی آمریکا در جنگ داخلی سوریه شد.

«عمیر پرتز» وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه ادعا کرد که با توجه به آمار تلفات زیاد در سوریه، اقدام در قبال سوریه باید مدت ها پیش عملی می شد.

این وزیر صهیونیستی مدعی شد: ما انتظار داریم که هر کسی که خط قرمزها را تعیین می کند، آنچه را که ضرورت دارد را نیز عملی کند که اولین و مهمترین آنها آمریکا و البته بقیه کشورهای جامعه بین المللی است.

این در حالیست که آمریکا پیشتر هشدار داده است که استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه خط قرمز کاخ سفید محسوب می شود و کاخ سفید نیز گفته که هنوز در تلاش است تا دلیل قطعی استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه را تعیین کند.

رسانه های غربی در شرایطی به ادعاهای بی اساس خود مبنی بر استفاده دولت دمشق از تسلیحات شیمیایی علیه شورشیان داخلی در این کشور دامن می زنند که رسانه های خبری دمشق بارها تاکید کرده اند که جوسازی ها پیرامون تسلیحات شیمیایی سوریه صرفا مقدمه چینی برای روزی است که تروریست های تحت حمایت مالی و تسلیحاتی غرب که در تلاش برای ناامن کردن سوریه هستند، از این تسلیحات علیه شهروندان سوری استفاده کنند و مانند همیشه جنایت های ضد بشری خود را به گردن ارتش سوریه بیندازند و به این وسیله بهانه غرب برای اقدام نظامی در این کشور را فراهم کنند.

کلید واژه ها: سوریه تسلیحات شیمیایی


نظر شما :