سخنرانی مهم اسد به مناسبت روز ارتش

۱۱ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۶:۵۴ کد : ۱۹۰۴۹۷۲ سرخط اخبار

آریا: سوریا الان نوشت: "بشار اسد" رییس جمهوری سوریه ، امروز(چهارشنبه) به مناسبت روز ارتش سوریه ، سخنرانی خواهد کرد که این سخنرانی از نظر مضمون و زمان بسیار مهم خواهد بود.
 
بشار اسد در این سخنرانی به بررسی وضعیت سیاسی و نظامی سوریه و نقش ارتش در حفظ وحدت ، امنیت و ثبات این کشور و مقابله با تروریست ها که برای ضربه به سوریه برنامه ریزی کرده و آموزش دیده اند ، خواهد پرداخت.
 
این سخنرانی در وضعیتی است که ارتش سوریه همچنان به تلاش های خود برای ریشه کنی تروریست ها و پاکسازی شهرهای این کشور به ویژه حلب در شمال و حمص در مرکز سوریه ، ادامه می دهد.
 
نیروهای ارتش سوریه روز سه شنبه با تنگ تر کردن محاصره تروریست ها در مناطق مختلف حلب ، عملیات منحصر فردی در مناطق شرق این کشور انجام دادند و احتمال دارد درگیری های حلب چند هفته ادامه یابد.
 
این درحالی است که عملیات ارتش سوریه در منطقه صلاح الدین در حلب با هدف پاکسازی این منطقه که یکشنبه به کنترل نیروهای نظامی در آمد ، همچنان ادامه دارد.
 
این درحالی است که وضعیت دمشق ، پایتخت سوریه ، تقریبا آرام است و فقط دوشنبه شب درگیری هایی در خیابان های "یرموک" و "لوبیه" در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک بین نیروهای ارتش و گروه های تروریستی روی داد.
 
گفته می شود، تروریست ها از غیرنظامی ها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
 
متحدان تروریست ها در سوریه قصد دارند با کشتارها ، علاوه بر فشار بر سوریه از طریق شورای امنیت سازمان ملل ، سوریه را مجبور کنند عملیات پاکسازی تروریست ها در شهرحلب را متوقف کند.

کلید واژه ها: سوریه تروریست تروریست ها حلب ارتش سوریه


نظر شما :