نگرانی روس ها از مرگ رئیس جمهوری روسیه در بحبوحه جنگ اوکراین

پوتین به سرطان معده مبتلا و در آستانه مرگ است

۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰ کد : ۲۰۱۶۷۶۱ اروپا انتخاب سردبیر
سید رحمان موسوی در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: همان طور که در اخبار SDP گزارش شده، وضعیت فعلی پوتین بحرانی تر شده است و او از سرطان معده رنج می برد که به تدریج پیچیده تر هم می شود. ظاهراً بدن رئیس جمهوری روسیه به اقداماتی که برای درمان او انجام شده واکنش مثبتی نشان نداده و بیماری او در حال پیشرفت و نزدیک شدن به مراحل تعیین کننده است. 
پوتین به سرطان معده مبتلا و در آستانه مرگ است

نویسنده: سید رحمان موسوی، استاد سابق دانشگاه بهشتی

دیپلماسی ایرانی: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، ممکن است پس از ناکامی در درمان سرطان در شرف مرگ باشد!  والری سولووی، تحلیلگر روسی این موضوع را در رسانه های محلی تایید کرد. 

در حالی که جنگ در اوکراین با نبردهای خونین ادامه دارد، ولادیمیر پوتین همچنان به فرماندهی جنگ روسیه ادامه می دهد؛ گرچه نظریه های مختلفی در مورد محل سکونت و سلامت او وجود دارد. 

آخرین صحبت ها مستقیماً به سرطان و عدم پاسخگویی به درمان رئیس جمهوری روسیه اشاره می کند که ممکن است وی در آستانه مرگ باشد. 

قهرمان این اطلاعات محرمانه، والری سولووی، تحلیلگر و استاد سابق موسسه روابط بین الملل مسکو است. همان طور که در اخبار SDP گزارش شده، وضعیت فعلی پوتین بحرانی تر شده است و او از سرطان معده رنج می برد که به تدریج پیچیده تر هم می شود. 

ظاهراً بدن رئیس جمهوری روسیه به اقداماتی که برای درمان او انجام شده واکنش مثبتی نشان نداده و بیماری او در حال پیشرفت و نزدیک شدن به مراحل تعیین کننده است. 

در واقع، به گفته سولووی، پوتین در آستانه مرگ است و اطرافیان او به شدت نگران مرگش هستند. آنها برای جلوگیری از مرگ رئیس جمهوری، استفاده از تکنیک های خارجی را انتخاب کرده اند، زیرا تکنیک های روسی کافی نبوده است. 

برخی رسانه‌ها نیز درباره سرطان لوزالمعده رئیس جمهوری روسیه که مرگبارترین نوع سرطان محسوب می شود، صحبت می‌کنند. اما چیزی که باعث نگرانی در مورد سلامت پوتین شده این است که در اواسط کریسمس، او تصمیم گرفت چندین رویداد را که برنامه‌ریزی کرده بود، لغو کند. 

به هر حال سقوط و مرگ یکی از اعضای حزب رئیس جموری روسیه، نه تنها پوتین را در کانون توجه ها قرار داده است، بلکه تیم دولتی او نیز، به ویژه پس از مرگ و سقوط یکی از اعضای حزبش که تاجر مشهوری بود و در هند از ساختمان محل اقامتش سقوط کرد و مرد، در صدر خبرها قرار دارد.

کلید واژه ها: ولادیمیر پوتین روسیه سلامتی پوتین بیماری سرطان پوتین روسیه و اوکراین اوکراین جنگ اوکراین


( ۴۱ )

نظر شما :

ابراهیم قدیمی ۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۵
اجل برگشته میمیرد نه بیمار سخت۔شخصی همه شب بز سر بیمار گریست چون صبح شد او بمرد وبیمار بزیست۔این اعتقاد ما است۔۔این شایعه مدتهای طولانی است در اخبار است۔برخی روسای جمهور دیگر هم بیمار گفته میشوند و میشدند۔ژرژپمیدو وفرانسوا میتران نیز در دور اخر ریاست جمهوری خود بیماری داشتند ولی دوره خود را پایان دادند۔مرگ شتری است که دم منزل همه میخوابد۔خداوند تمام بیماران را مورد شفقت ومهربانی خود قرار دهد۔امید واریم ایشان سالم باشند واگر هم بیمار هستند مطمئن باشید در روسیه بیشتر مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است۔از بیماری احتمالی وشایعاتی ایشان قبائی برای زولانسکی ودیگران دوخته نمیشود۔همه از زمانیکه متولد میشویم ۔ در استانه مرگ هستیم۔
محمود ۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۷
مرگ حق است مهم اینست بعد از مرگ راجع به تو چه میگویند؟
مسعود ۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۴
جناب قدیمی :نکنداین پوتین جزو اولیا بود و ما نمی دانستیم ؟
ابراهیم قدیمی ۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۵
جناب مسعود با احترام هرفرهنگی اولیائی دارد واولیای هر فرهنگ برای مردمش محترم است۔ پرزیدنت پوتین جزو اولیای کشور وفرهنگ روسیه است وخواهد بود۔ ولی امری است که روسیه را از شرایطی که بوریس یلتسین برای روسیه ایجاد کرده بود نجات داد۔ وامروزه در حال نجات دادن روسیه ومنطقه ازشر زولانسکی و ناتوی خناس است۔