ایران از اوپک خارج نمی شود

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۹ کد : ۱۹۸۳۱۹۲ سرخط اخبار

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه قرار نیست یک نفر در دنیا تعیین کند ما چگونه رفتار کنیم و ما هم صرفا تماشاکننده باشیم، گفت: ایران از اوپک خارج نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  امروز در حاشیه آیین افتتاحیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: قرار نیست یک نفر در دنیا تعیین کند ما چگونه رفتار کنیم و ما هم صرفا تماشاکننده باشیم.

به گفته وی، ایران هم سیاست‌های خود را دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پاسخ به سوالی درباره احتمال خروج ایران از اوپک در شرایط فعلی گفت: ایران از اوپک خارج نمی‌شود.

کرباسیان، تداوم صادرات نفت و تلاش برای تولید بیشتر فرآورده‌های نفتی، ایجاد ارزش افزوده از محل تولید و صادرات فرآورده‌ها را برنامه پیش روی صنعت نفت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پاسخ به سوالی درباره بیمه نفتکش‌ها اظهار کرد: مکانیزم‌های لازم در این زمینه دیده شده و همه نفتکش‌ها بیمه می‌شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره روابط ایران با چین، هند و آذربایجان عنوان کرد: در چارچوب سیاست‌های‌مان با کشورهای مختلف در تعامل و مذاکره هستیم.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت امروز چهار شنبه در محل دائمی نمایشگاه های تهران آغاز به کار کرد و تا روز شنبه ادامه دارد.

کلید واژه ها: ایران اوپک


( ۱ )

نظر شما :