آرزوی موفقیت اوباما برای رامنی

۱۱ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۷:۱۷ کد : ۱۹۰۲۱۵۴ سرخط اخبار

پس از پیروزی "میت رامنی" در انتخابات مقدماتی تگزاس و بدست آوردن اکثریت آراء مورد نیاز برای راه یافتن به دور نهایی رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا، "باراک اوباما" در تماس تلفنی با فرماندار سابق ماساچوست برای وی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، "باراک اوباما" رئیس‌جمهوری آمریکا پس از اینکه "میت رامنی" موفق شد کاندیداتوری جمهوریخواهان در دور نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا را بدست آورد، در تماس تلفنی با وی، این پیروزی را به رامنی تبریک گفت و برای وی در نبرد فتح کاخ سفید آرزوی موفقیت کرد.

ستاد انتخاباتی اوباما در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس‌جمهور اوباما اعلام کرد که وی مشتاق است تا شاهد مناظره‌ای سالم و مهم درباره آینده آمریکا باشد و رقابتی خوب را برای فرماندار رامنی و خانواده‌اش آرزو مند است.

بنا بر این گزارش، رامنی روز سه‌شنبه با پیروزی در انتخابات مقدماتی ایالت تگزاس موفق شد دیگر رقبای جمهوری خواه خود را کنار بگذارد و خود به عنوان رقیب اصلی اوباما از حزب جمهوریخواه در رقابت های انتخابات ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا معرفی شود.

انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری میلادی در تاریخ 6 نوامبر کمتر از 6 ماه آینده در سراسر آمریکا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، اوباما پیشتر نیز با رامنی دیدار کرده بود، اما در آن دیدار اعلام کرده بود که این دو به هیچ عنوان دوست یکدیگر نیستند. بنابراین انتظار می‌رود که رقابت‌های آتی میان این دو نفر در جوی بسیار بسته و منفی برگزار شود.

یکی از مشاوران رامنی این مکالمه تلفنی میان وی و اوباما را مکالمه‌ای بسیار کوتاه و صمیمانه توصیف کرد و گفت: فرماندار رامنی نیز از رئیس‌جمهور برای تبریکاتشان تشکر کردند و آرزوی متقابل برای رئیس‌جمهور و خانواده‌شان داشتند.

بنا بر این گزارش، کاندیداتوری نهایی رامنی از حزب جمهوریخواه در رقابت‌های ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا قرار است در مراسمی که اواخر آگوست در فلوریدا برگزار می‌شود، رسما اعلام شود. 

نظر شما :