نتانیاهو جنایت اخیر در سوریه را به گردن ایران انداخت

۰۸ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۷:۵۷ کد : ۱۹۰۲۰۱۷ سرخط اخبار

در حالیکه شواهد موجود حاکی از دخالت رژیم اسرائیل در سوریه دارد، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده است که ایران و حزب‌الله در کشتار اخیر غیرنظامیان در "الحولة" سوریه دخالت داشته است.

به گزارش فارش به نقل از خبرگزاری فرانسه، "بنیامین نتانیاهو" روز گذشته با ابراز تنفر از خشونت‌های سوریه، ایران و حزب‌الله را به دست داشتن در کشتار غیرنظامیان "الحولة" متهم کرد.

رژیم صهیونیستی در حالی ایران و حزب‌الله را به دست داشتن در این کشتار متهم کرده است که چندی پیش انتشار نوار مکالمات دو فرمانده نیروی هوایی ترکیه حاکی از پروازهای مکرر جنگنده‌های اف 35 ارتش صهیونیستی بر روی نوار مرزی ترکیه با سوریه بدون هرگونه واکنش نیروی هوایی ترکیه است.

دفتر نتانیاهو در خصوص دخالت ایران و سوریه در کشتار الحولة مدعی شد: ایران و حزب‌الله بعنوان بخش جداناپذیرقساوت‌های سوریه هستند و جهان باید اقداماتی علیه این دو کشور صورت دهد.

نتانیاهو در عین حال نگفت که ایران و حزب الله از این جنایت چه سودی عایداشان خواهد شد. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این جنایت بعد از آن صورت گرفت که تمامی طرح‌های غرب و برخی از کشورهای منطقه برای زمین زدن نظام سوریه به شکست انجامید و این جنایت در واقع در راستای ادامه سناریو غرب و برخی از رژیم های منطقه برای تشدید فشار بر دمشق صورت گرفته تا از آن به عنوان دستاویزی برای طرح مسئله نقض حقوق بشر در مجامع بین المللی علیه سوریه به کار گرفته شود تا از این طریق بتوانند بار دیگر فشارهای علیه این کشور را در این مقوله تشدید کنند

رژیم صهیونیستی همچون برخی کشورهای غربی تمامی تلاش‌های خود را به کار گرفته تا نظام "بشار اسد" رئیس‌جمهوری سوریه را سرنگون کند به طوریکه اوایل ماه جاری میلادی "ایهود باراک" وزیر جنگ این رژیم اعلام کرد که رژیم اسد محکوم به فنا است و خلع این دولت ضربه بزرگی به ایران و حزب‌الله خواهد بود.

تل‌آویو به شدت از پیشرفت‌های ایران نگران است و به شیوه‌های مختلف تلاش می‌کند تا علیه ایران به فرافکنی بپردازد. یکی از مقامات رژیم اسرائیل که نخواست نامش فاش شود با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) در بغداد و ادامه این مذاکرات در مسکو اعلام کرده که پیروزی این مذاکرات به ضرر اسرائیل است.

گروهگ‌های تروریستی برای جلب توجه افکار عمومی و برانگیختن حس ترحم جهانیان، در جنایتی جدید و هولناک چندین زن و کودک را قتل‌عام کردند و آن را با کمک رسانه‌های غربی و وابسته، به ارتش سوریه نسبت دادند.

منابع وابسته به مخالفان سوریه اعلام کردند که در این کشتار دست کم 109 نفر که شامل تعداد زیادی کودک بود، کشته شدند.

دولت دمشق با محکومیت کشتار مردم بی دفاع این کشور به وسیله تروریست‌ها، اعلام کرد: آنچه در الحوله رخ داد، طبق شواهد، تجمع صدها افراد مسلح است که خودروهای تا بن دندان به سلاح مسلح از جمله خمپاره‌انداز و راکت‌های ضدزره داشتند و مردم را هدف قرار دادند.

نظر شما :