لاریجانی انتخاب رئیس مجلس سوریه را تبریک گفت

۰۸ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۵:۴۳ کد : ۱۹۰۲۰۰۱ سرخط اخبار

رئیس موقت مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب آقای " محمد جهااد الاحام" را به عنوان رئیس مجلس مردمی سوریه تبریک گفت.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، لاریجانی در پیام خود ضمن تاکید بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در شرایط کنونی ابراز اطمینان کرده است مجلس جدید که علی رغم تلاش های دشمنان ملت سوریه تشکیل شده کمک شایسته ای برای انجام اقدامات اصلاحی دولت این کشور، پاسخگویی به مطالبات مشروع مردم سوریه و عبور از شرایط دشوار کنونی خواهد بود.

متن کامل پیام آقای لاریجانی به شرح ذیل است:

جناب آقای محمد جهاد اللحام

رئیس محترم مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با خرسندی فراوان مایلم صمیمانه ترین تبریکات و آرزوهای قلبی ام را به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس مردمی کشور دوست جمهوری عربی سوریه و آغاز به کار پارلمان جدید در کشورتان ابراز نمایم.

با اعتقاد راسخ به توانایی و توانمندی بالای مردم و رهبران سوریه در حفظ سرزمین خویش از گزند دشمنان استقلال، سربلندی و پیشرفت سرزمین شان، اطمینان دارم مجلس جدید که علی رغم تلاش های دشمنان ملت سوریه تشکیل شده کمک شایسته ای برای انجام اقدامات اصلاحی دولت محترم این کشور، پاسخگویی به مطالبات مشروع مردم سوریه و عبور از شرایط دشوار کنونی خواهد بود.

مایلم بار دیگر بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در شرایط کنونی تاکید نموده و آمادگی مجلس شورای اسلامی را برای تصویب تمهیدات و تسهیلات لازم جهت توسعه و گسترش همکاری های برادرانه دو کشور در تمامی عرصه ها ابراز دارم.

فرصت را مغتنم شمرده از خداوند منان موفقیت روزافزون و بهروزی جناب عالی، سربلندی و سعادت دولت و ملت کشور برادر جمهوری عربی سوریه را خواستارم.



نظر شما :