مقصد بعدی خاندان مبارک لو رفت

۲۷ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۳:۳۳ کد : ۱۸۹۸۰۳۳ سرخط اخبار
یک منبع نزدیک به خانواده مبارک در اظهاراتی مهم از تلاش دیکتاتور مخلوع مصر برای انعقاد قراردادی در زمینه آزادی خود پرده برداشت که طی آن وی در برابر ارائه اطلاعاتی حساس و حیاتی از کشور خارج خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه روزالیوسف، "حسنی مبارک" اخیرا از همسرش تقاضا کرده یکی از وکلای مورد اعتمادشان را به دیدار وی ببرد تا طی آن درباره توافق آزادی خود در مقابل ارائه اطلاعاتی حیاتی صحبت کند.

براین اساس، دیکتاتور مخلوع مصر درنظر  دارد در مقابل کشف اموال محرمانه متعلق به مصر در خارج از کشور، آزادی خود را بگیرد و از قاهره به لندن برود.

گفته می شود دراین توافق ارائه اطلاعات جدید ازسوی مبارک در زمینه قرارداد فروش گاز به رژیم صهیونیستی وحسابهای بانکی محرمانه برخی ازاعضای هیئت دولت گنجانده شده است. البته مبارک دربرابر ارائه این اطلاعات خواسته که پرونده وی در دادگاه کاملا مختومه شود و به وی وخانواده اش اجازه داده شود که خاک مصر را به مقصد انگلیس ترک کنند.

بنابراین گزارش نکته جالب توجه دراین پیشنهاد این است که مبارک تقاضا کرد علاوه بر موارد فوق با توجه به نقش آفرینی درجنگ اکتبر 1973 مراسمی ویژه برای وداعش از کشور، مشابه آنچه برای "ملک فاروق" (از شاهان گذشته مصر) برگزار شد، در نظر گرفته شود.

نظر شما :