رویترز مدعی شد

زخمی شدن یک ایرانی به دنبال بمب گذاری در تایلند

۲۵ بهمن ۱۳۹۰ | ۱۸:۱۴ کد : ۱۸۹۷۹۶۴ سرخط اخبار
پلیس تایلند و سخنگوی دولت این کشور اعلام کرده است که مردی که گمان می رود ایرانی باشد روز سه شنبه در جریان انفجار بمبی که با خود حمل می کرده مجروح شده و یکی از پاهای خود را نیز از دست داده است

دیپلماسی ایرانی: پلیس تایلند و سخنگوی دولت این کشور اعلام کرده است که مردی که گمان می رود ایرانی باشد روز سه شنبه در جریان انفجار بمبی که با خود حمل می کرده مجروح شده و یکی از پاهای خود را نیز از دست داده است.

این در حالی است که مدت کوتاهی قبل از انفجار این بمب، انفجاری نیز در خانه اجاره ای این مرد در مرکز بانکوک روی داده بود. یک راننده تاکسی که شاهد این ماجرا بوده به تلویزیون دولتی تایلند گفته است که این مرد بمب را جلوی تاکسی وی پرتاب کرده و پیش از این که فرار کند، در اثر انفجار زخمی شده است.گفته می شود که این مرد در هنگام تلاش پلیس برای دستگیری اش قصد داشته بمب دیگری را نیز به سوی آنها پرتاب کند. اما این بمب موجب قطع شدن پای او و مجروحیت دیگران شده است. گزارش پلیس حاکی از آن است که احتمال می رود این مرد ایرانی باشد و مقادیر بیشتری مواد منفجره در خانه خود داشته باشد. این انفجار یک روز پس از آن روی داده است که بمب گذاری هایی علیه منافع اسرائیل در دهلی نو و گرجستان انجام شده و اسرائیل ادعا می کند که ایران در این فعالیت ها دست داشته است.البته جمهوری اسلامی این ادعا ها را رد کرده است.


نظر شما :