دیدار اسماعیل هنیه با احمدی نژاد

۲۳ بهمن ۱۳۹۰ | ۲۰:۳۸ کد : ۱۸۹۷۸۹۲ سرخط اخبار
دکتر محمود احمدی‌نژاد در دیدار اسماعیل هنیه با بیان اینکه موضوع فلسطین یک مساله جهانی است ، اظهار داشت: فلسطین به این خاطر جهانی است که امروز به نمایندگی از همه بشریت در مقابل رژیم صهیونیستی به عنوان ابزار سلطه مستکبران بر جهان در حال ایستادگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، ایشان با بیان اینکه فلسطین به نمایندگی از کل اسلام ، مقاومت می کند ، گفت: وظیفه هر مسلمانی این است که در کنار مقاومت فلسطین باشد و ملت ایران هم به عنوان وظیفه، در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده است .

دکتر احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: امروز بشریت در مقطع تاریخی حساسی قرار دارد و اگر بواسطه مقاومت و ایستادگی ملت ها ، نظام سلطه شکست بخورد در آن صورت، خداپرستی و عدالت در جهان استقرار خواهد یافت.

رییس جمهور اظهار داشت: هر روز که می گذرد مستکبران و حامیان آنها ضعیف تر می شوند و نشانه های نصرت الهی پیداست و ملت ها با مقاومت و ایستادگی می توانند به پیروزی برسند.

اسماعیل هنیه ، نخست وزیر فلسطین نیز در این دیدار با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) با اشاره به حضور میلیونی مردم تهران در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت : وقتی از نزدیک ناظر جمع میلیونی مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودم ، اعتماد و یقین مان بیشتر شد که انقلاب اسلامی ذخیره ارزشمند اسلامی برای همه ملت ها و پشتوانه محکمی برای مقاومت و ملت مظلوم فلسطین در منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: مشاهده جمع میلیونی و عظیم مردم در خیابان آزادی ، بعد از 34 سال و بخصوص پس از هجمه های سنگین دشمنان، دلیل محکمی بر انسجام و وحدت بزرگ ملت ایران است و از خدای متعال مسالت داریم که جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ذخیره ای برای اسلام و مردم فلسطین از شر دشمنان محفوظ بدارد.

نخست وزیر فلسطین با تاکید بر اینکه ملت فلسطین حتی روی یک وجب از سرزمین های خود سازش نخواهد کرد ، تصریح کرد : تجربه تاریخی بویژه 60 سال گذشته نشان داده که مقاومت تنها راه آزادی سرزمین های فلسطین و قدس شریف است.

نظر شما :