کلینتون و لیبرمن درباره ایران و مذاکرات سازش گفتگو کردند

۱۹ بهمن ۱۳۹۰ | ۱۳:۱۱ کد : ۱۸۹۷۷۴۲ سرخط اخبار
برنامه هسته ای ایران و مذاکرات سازش خاورمیانه از جمله موضوعات مهم در مذاکرات روز گذشته وزیر خارجه آمریکا و همتای صهیونیست وی در واشنگتن بود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، "هیلاری کلینتون" روز گذشته در دیدار با "آویگدور لیبرمن" درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران، روابط دوجانبه واشنگتن-تل آویو و مذاکرات سازش گفتگو کرد.
"ویکتوریا نولند" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: در این نشست که به مدت 40 دقیقه طول کشید، لیبرمن و کلینتون درباره تاثیر تحریم های جدید علیه صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران گفتگو کرده و بر تعهدات آمریکا و اسرائیل برای جلوگیری از پیشرفت ایران در زمینه برنامه هسته ای تاکید کردند.
لیبرمن در دیدار با کلینتون بر تعهدات رژیم صهیونیستی در قبال راه حل دو دولتی و منافع این رژیم برای از سرگیری مذاکرات مستقیم تاکید کرد.
نولند با ابراز امیدواری درباره ازسرگیری مذاکرات مستقیم میان فلسطینیان و اسرائیل گفت: انتظار می رود که این مذاکرات بار دیگر در اردن ازسرگرفته شود.
گفتنی است تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی اخیرا به میزبانی امان پایتخت اردن 6 دور مذاکره سازش برگزار کردند که این مذاکرات همچون گذشته نتیجه ای در برنداشت.



نظر شما :