استقبال مردم سوریه از لاوروف +عکس

۱۸ بهمن ۱۳۹۰ | ۲۰:۴۲ کد : ۱۸۹۷۷۳۲ سرخط اخبار
منابع خبری در دمشق اعلام کردند سفر وزیر امور خارجه روسیه به سوریه با استقبال گسترده قشرهای مختلف مردم سوریه روبرو شده است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، سرگئی لاوروف که امروز در سفری رسمی وارد دمشق شد به دیدار بشار اسد رئیس جمهوری سوریه رفت .

سانا گزارش داد لاوروف پس از ورود به فرودگاه بین المللی دمشق، مورد استقبال گسترده قشرهای مختلف مردم سوریه در مسیر فرودگاه تا کاخ ریاست جمهوری قرار گرفت.

این خبرگزاری افزود جمعیت زیادی از قشرهای مختلف مردم سوریه برای تقدیر از وزیر امور خارجه روسیه به سبب مواضع این کشور در حمایت از ملت و دولت سوریه و برنامه اصلاحات به رهبری بشار اسد، در منطقه المزه و مسیر عبور لاوروف تجمع کردند.
 
در حلب هم قشرهای مختلف مردم با تجمع در میدان سعدالله الجابری از مواضع روسیه در حمایت از سوریه و مخالفت با دخالتهای خارجی در امور داخلی این کشور قدردانی کردند.

سانا همچنین گزارش داد بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، ظهر امروز سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه را به حضور پذیرفته است. این رسانه به جزئیات بیشتری درباره این خبر و همراهان لاوروف اشاره نکرده است.
 
 پیشتر رسانه ها اعلام کرده بودند میخائیل فرادکف رئیس سازمان اطلاعات نظامی روسیه نیز لاوروف را در سفر به سوریه همراهی می کند.

خاطر نشان می شود روسیه به همراه چین با وتوی قطعنامه ضد سوری کشورهای عربی و غربی مانع تصویب آن در شورای امنیت شدند.

نظر شما :