وقتی آقای پوتین هشدار می دهند

۰۳ بهمن ۱۳۹۰ | ۱۶:۱۷ کد : ۱۸۹۷۲۹۲ سرخط اخبار
'ولادیمیر پوتین' نخست وزیر روسیه و نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور نسبت به تلاش بعضی جریان های سیاسی برای تجزیه روسیه هشدار داد.
به گزارش ایرنا، پوتین روز دوشنبه در مقاله ای در روزنامه 'نزاویسیمایا گازتا' اعلام کرد: عده ای در تلاش اند تا روسیه را بر اساس همان نسخه هایی که برای نابودی شوروی سابق پیچیده شد، تجزیه کنند.
وی با بیان اینکه محور اصلی تمدن روسیه را قوم روس و فرهنگ روسی تشکیل می دهد، افزود: دسیسه جویان و مخالفان دولت تلاش می کنند این وضعیت را با اظهارات بی اساسی مانند حق روس ها برای تعیین سرنوشت خود، پاکسازی نژادی روسیه و ضرورت تکمیل فرآیند فروپاشی شوروی و نابودی کامل امپراتوری، دگرگون کنند.
پوتین در مقاله خود با اشاره به اینکه این گونه نقشه ها کار دشمنان ملت روسیه می باشد، نوشت: آنها تلاش می کنند تا مردم روسیه را وادار کنند به دست خود میهن شان را نابود کنند.
نخست وزیر روسیه خاطرنشان کرد: تلاش برای ترویج ایده ایجاد حکومت تک قومی ملی در روسیه با تاریخ یک هزار ساله این کشور در تضاد است و همه باید هشیار باشیم که این نزدیکترین راه برای نابودی ملت روس و حکومت روسیه می باشد.
نخست وزیر روسیه اضافه کرد: کسانی که شعار 'تغذیه قفقاز روسیه را بس کنید' سر می دهند، فردا شعارهای دیگری همچون 'تغذیه سیبری، خاور دور، اورال، ولگا و استان مسکو کافی است' را فریاد خواهند زد.
وی یادآور شد: عاملان فروپاشی شوروی سابق نیز با همین نسخه برای پیشبرد برنامه خود اقدام کردند.
مقاله امروز پوتین، دومین مقاله انتخاباتی وی به مناسبت انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور محسوب می شود که قرار است روز چهارم ماه مارس آینده مصادف با 14 اسفند ماه برگزار شود.

 

نظر شما :