سالک: جهان بشریت باید علیه اسرائیل بسیج شود

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۰ کد : ۲۰۲۸۳۰۲ سرخط اخبار

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: جهان بشریت باید علیه اسرائیل بسیج شوند، قطعا مظلومان عالم انتقام سختی از اسرائیل خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تحریم کالاهای اسرائیلی از سوی ملت های دنیا، بیان کرد: نکته حائز اهمیت این است که اگر فکر کنیم که تحریم تولیدات اسرائیل در تمام کشورهای اسلامی یا غیر اسلامی می تواند جلوی جنایت های رژیم صهیونیستی را بگیرد، خیلی نتیجه بخش نیست چراکه آمریکا، انگلیس و اروپا هستند که این رژیم را تامین مالی می کنند، کما اینکه اگر همین الان آنها از تامین و حمایت اقتصادی، نظامی، جنگی و تجهیزاتی رژیم صهیونیستی دست بردارند، اسرائیل حتی یک روز هم نمی تواند روی پای خود بایستد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنابراین  از نگاه بنده باید استفاده از محصولات رژیم صهیونیستی در تمام کشورها به ویژه کشورهای اسلامی ممنوع شود، اما اینگونه نیست که بگوییم جنایت های این رژیم متوقف خواهد شد.نخست وزیر اسرائیل رفت در کنگره آمریکا صحبت کرد و گفت من برای شما می جنگم و اگر حمایت نکنید شما هم از بین خواهید رفت. باید به نوعی جلوی تامین مالی و تجهیزاتی رژیم صهیونیستی را از سوی غربی ها گرفت.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نکته دوم این است که تا الان بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نوع جنایت این رژیم انجام داده است. آخرین جنایت رژیم صهیونیستی انفجار در پیجر های لبنانی بود که بیش از ۲ هزار نفر زخمی شدند. البته حزب الله لبنان اعلام کرده است که انتقام سخت خواهیم گرفت. اگر فکر کنیم که سازمان ملل و دستگاه های جهانی بتوانند در برابر جنایت های این رژیم قد علم کنند، خیال خام است. دلیل آن این بوده که کارتل های اسرائیلی در سراسر جهان همه این عناصر را خریده‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بیش از ۱۳۰ قطعنامه علیه این رژیم صادر کرده است. کدام یک روی اسرائیل اثر کرده است؟ اسرائیل یک غده سرطانی است. این روند جهان بشریت را علیه اسرائیل بسیج خواهد کرد و قطعا انتقام سختی مظلومان عالم از اسرائیل خواهند گرفت.


نظر شما :