ثابتی: آقای پزشکیان! آمریکایی ها نمی خواهند با ما برادر باشند

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۶ کد : ۲۰۲۸۲۶۰ سرخط اخبار

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور اعلام کرد ما با آمریکا برادر هستیم در حالی که آمریکایی ها ثابت کردند که نمی خواهند با ما برادر باشند و می خواهند با ما دشمنی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین ثابتی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۷ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: روز گذشته رئیس جمهور در نشست خبری خود اعلام کرد که ما به دنبال صدور انقلاب نیستیم. آقای پزشکیان! شما مجری قانون اساسی هستید و موضوع مذکور در قانون اساسی آمده است.

وی در ادامه گفت: آقای رئیس جمهور! شما قسم خورده‌اید که قانون اساسی را اجرا کنید و سوال بنده از شما آن است که آیا قرار است به اسم وفاق قانون اساسی را تغییر دهید یا به آن عمل کنید؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه رئیس جمهور به قانون اساسی گفت: رئیس جمهور گفته با آمریکا برادر هستیم در حالی که آمریکایی‌ها ثابت کردند نمی‌خواهند با ما برادر باشند و می‌خواهند با ما دشمنی کنند.

ثابتی بیان کرد: در همان دوره قبل نیز آنان تحریم‌ها را بیشتر کردند و ما عقب نشینی کردیم. آقا این عشق یک‌طرفه است و فقط شما می‌خواهید با آمریکا برادر باشید و آنها نمی‌خواهند و می‌خواهند با شما دشمنی کنند.


نظر شما :