حمایت کمیسیون امنیت ملی مجلس از فعالیت های وزارت دفاع

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۱:۱۴ کد : ۱۹۹۴۵۶۵ سرخط اخبار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینک صنعت دفاعی کشور به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است گفت که کمیسیون امنیت ملی با استقبال از این پیشرفت ها ،از فعالیت های وزارت دفاع حمایت می کند.

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با ایسنا، در توضیح جلسه بعدازظهر سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی پندی پیش با حضور در وزارت دفاع و درجلسه ای با سازمان صنایع دفاع، سازمان صنایع دریایی، سازمان صنایع هوا فضا، سازمان صنایع توسعه منابع انرژی و سازمان سپند از زیر مجموعه های وزارت دفاع در جریان آخرین دستاوردها قرار گرفت و نمایندگان نیز از نمایشگاه محصولات صادراتی وزارت دفاع بازدید کردند.

وی با اشاره به بیانیه 253 نماینده در قدردانی از وزارت دفاع گفت: طبق توضیحات ارائه شده توسط مقامات وزارت دفاع در صنعت دفاعی پیشرفت های قابل توجهی ایجاد شده است که ضمن استقبال از پیشرفت ها آمادگی خود برای حمایت از فعالیت های وزارت دفاع را اعلام کردیم.

عمویی بررسی آیین نامه داخلی کمیسیون امنیت ملی را از جمله دستورکار این کمیسیون بر شمرد و گفت که در این جلسه تحولات بین المللی در موضوع عدم تصویب پیش نویس قطعنامه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران، تلاش های جدید ایالات متحده در جهت فعال کردن مکانسیم ماشه و تحولات مربوط به رژیم صهیونیستی و امارات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان در توضیح جلسه کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت که با توجه به روز جهانی مبارزه تروریسم این کمیته با دعوت از خانواده قربانیان ترور ضمن تقدیر از این خانواده ها به بررسی اقدامات لازم در مجامع بین المللی برای مقابله با جریان های تروریستی پرداخت.

انتهای پیام


نظر شما :