ابوشریف: اماراتی ها به دستور ترامپ با اسرائیل صلح کردند

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۲:۲۰ کد : ۱۹۹۴۵۱۱ سرخط اخبار

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه اماراتی ها هیچ سود و منفعتی در صلح با رژیم صهیونیستی ندارند تاکید کرد که آنها به دستور ترامپ توافق صلح امضا کردند.

به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در اولین پیش نشست کنفرانس سالانه ''رژیم صهیونیستی پژوهی'' که در موسسه ابرار معاصر تهران برگزار شد، در رابطه با مساله الحاق کرانه باختری گفت که این مساله و توافق بر سر آن نمی تواند راه حلی برای مشکلات میان فلسطین و رژیم صهیونیستی باشد، این راه حل تنها یک راه حل وهمی است.

وی تاکید کرد: آنهایی که اکنون مخالف اسلام سیاسی هستند و موافق یهودیت سیاسی هستند، نمی دانم دیگر چه جایگاهی در میان امت اسلامی و عربی دارند. آنهایی که اکنون موافق پروژه های صهیونیستی هستند، دشمن فلسطین و تمام امت اسلامی و عربی هستند. یهودیان از زمان پیامبر و قبل از پیامبر فاسد بودند و اکنون نیز به دنبال فسادپراکنی هستند.

ابوشریف گفت: ما اکنون به طور کلی دو طرح و پروژه متقابل داریم، یکی پروژه اسلامی در منطقه و دیگری پروزه ظالمانه غربی و صهیونیستی است، بنابراین سازش با آن ها هیچ فوایدی به دنبال ندارد و کشورهایی که پیش از این با صهیونیست ها سازش کردند مانند مصر و اردن حتی آب سرزمین شان را نیز از صهیونیست ها بردند.

وی تاکید کرد که حکومت کشورهای عرب خلیج حاشیه فارس دیکتاتوری است و محمد بن زاید و محمد بن سلمان بر خواسته های تمام مردم امارات و سعودی و دیگر ملت های منطقه پا می گذارند و تصمیمات خود را یکجانبه می گیرند. اکنون بیشتر مردم امارات مخالف تصمیمات حاکمان این کشور هستند و این حکومت ها ابزاری در دست صهیونیست ها هستند.

نماینده جنبش جهاد در تهران در ادامه تاکید کرد: اماراتی ها هیچ سود و منفعتی در صلح با اسرائیل ندارند اما به دستور سرور خود دونالد ترامپ با صهیونیست ها صلح کردند.

وی تاکید کرد: حاکمان عربستان سعودی بدون موافقت و رضایت آمریکا هیچ کاری نمی توانند انجام دهند، آمریکایی ها پیش از این حامی محمد بن نایف، ولیعهد پیشین سعودی بودند اما محمد بن سلمان بعد از از آن روی کار آمد و با پرداخت پول به آمریکایی ها و خرید سلاح از آن ها  رضایت واشنگتن را جلب کرد.

ناصر ایوشریف در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مردم فلسطین باید متحد و یکپارچه شوند ، باید چارچوبی ایجاد شود و همه را در یک موضع در برابر رژیم صهیونیستی قرار دهد. اکنون توهم ایجاد راه حل میان فلسطین و رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است بنابراین مردم فلسطین باید در یک صف قرار بگیرند و با صهیونیست ها مقابله کنند و با اقدامات بن زاید و بن سلمان کاری نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما اکنون امکانات زیادی در گروه های مقاومت فلسطینی داریم پس باید به خودمان متکی باشیم و مقاومت کنیم. مقاومت لبنان و جمهوری اسلامی ایران نیز در کنار ما و در مقابل دشمن صهیونیستی قرار دارند. دیگر کشورهای بزرگ اسلامی مانند ترکیه و پاکستان نیز مخالف صهیونیست ها هستند.

ابوشریف در پایان گفت که رژیم صهیونیستی تا به امروز نتوانسته است روابط خود با ملت ها را عادی کند بلکه عادی سازی روابط  آن تنها با نظام ها و حکام است.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :