رایزنی تلفنی ظریف با وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان

۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۲ کد : ۱۹۹۰۶۰۳ سرخط اخبار

وزیر امور خارجه ایران ظهر امروز در گفتگوی تلفنی با وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان، آمادگی ایران را برای انتقال تجربیات در مبارزه با ویروس کرونا به همتایان خود اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس٬ وزیر امور خارجه ایران ظهر امروز (چهارشنبه) با وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان تلفنی گفتگو کرد.

در گفتگوی تلفنی ظهر امروز ظریف و «زهراب مناتسکانیان» همتای ارمنستانی٬ وزرای خارجه دو کشور در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا اعلام همبستگی کردند.

ظریف در این گفتگو آمادگی ایران را برای انتقال تجربیات در این حوزه را اعلام کرد.

وزیر خارجه ایران ششم فروردین ماه نیز در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه ارمنستان اقدامات جمهوری اسلامی در مقابله با شیوع کرونا در شرایط برقراری تحریم‌های یکجانبه آمریکا را تشریح کرده بود.

به گزارش فارس٬ در گفتگوی تلفنی ظهر امروز ظریف و «المار محمدیاروف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان٬ وزرای خارجه دو کشور درباره مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفتگو کردند.

ظریف در این گفتگوی تلفنی آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای انتقال تجربیات در زمینه مبارزه با کرونا به آذربایجان اعلام کرد.

وزیران امور خارجه ایران و آذربایجان ۲۵ اسفند ماه نیز در گفتگویی تلفنی در خصوص شیوع کرونا در منطقه و جهان و لزوم همکاری جمعی همه کشورها به رایزنی پرداختند.

کلید واژه ها: ایران و ارمنستان ایران و آذربایجان محمد جواد ظریف


نظر شما :