حسین طائب:پروژه قرن تلاشی مذبوحانه است

۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۹ کد : ۱۹۸۳۸۱۴ سرخط اخبار

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلام تاکید کرد: پروژه قرن تلاشی مذبوحانه است تا از روند فروپاشی رژیم صهیونیستی جلوگیری شود.

حسین طائب، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با طرح معامله قرن و اهداف طراحان این موضوع با اشاره به تضعیف روز به روز رژیم صهیونیستی در برابر جریان مقاومت، اظهار کرد: مقاومت رژیم صهیونیستی در برابر جریان مقاومت و مبارزات مردم فلسطین روز به روز در حال کاهش است و ما این را در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه مشاهده کرده‌ایم .

وی ادامه داد: اکنون می‌بینیم که هر روز مقاومت و تحمل آنها کمتر و کمتر می‌شود چنانکه به دو روز نیز رسیده است از دیگر سو این رژیم در داخل خودش نیز با مشکلات عدیده‌ای روبه‌روست و طبیعی است که در چنین شرایطی آمریکایی‌ها و دیگر حامیان صهیونیست‌ها تلاش کنند که با توسل به شیوه‌های مختلف به نوعی اقتدار این رژیم را حفظ  و از فروپاشی آن جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: پروژه معامله قرن نیز تلاشی مذبوحانه است تا اجازه داده نشود روند فروپاشی رژیم صهیونیستی شکل بگیرد و تسریع شود.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضور گسترده مردم در کشورهای مختلف اسلامی در راهپیمایی روز قدس باعث می‌شود که روند فروپاشی رژیم صهیونیستی با شدت بیشتری دنبال شود و پیامی به مردم فلسطین است که همچنان قدس و فلسطین مساله اصلی جهان اسلام و ملت‌های اسلامی است.


( ۳ )

نظر شما :