سخنگوی شورای عالی امنیت ملی: هر کس باد بکارد طوفان درو می کند

۰۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۶ کد : ۱۹۸۳۶۹۷ سرخط اخبار

کیوان خسروی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی کوتاه برای ایسنا نوشت:

یکی از کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس که پرونده سیاهی در حمایت از گروه‌های تروریستی و همچنین جنایت جنگی در یمن دارد، اخیرا با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام نمود که ایران به صلح و امنیت بین المللی و صادرات و ثبات بازارهای جهانی نفت تعرض می کند.

طی روزهای گذشته این کشور با اجیر کردن رسانه‌های آمریکایی و منطقه‌ای و با انتشار اخبار جعلی و هالیوودی در مورد ارتباط ایران با عملیات انجام شده بر علیه متجاوزین به سرزمین یمن، سعی نمود تا در مسیر پرونده‌سازی غیر واقعی برای کشور ما گام بر دارد. این کشور و البته برخی شرکای اروپایی آن به خوبی از نقش محوری ایران برای برقراری آتش بس در یمن و ایجاد صلح و ثبات آگاهند.

متاسفانه ابتکاراتی که دقیقا یک سال قبل ایران با درخواست کشورهای اروپایی و موافقت دولت و کمیته های مردمی یمن به مورد اجرا گذارد با کارشکنی متجاوزین و البته بی عملی و رفتار دوگانه کشورهای اروپایی فرصت بسیار مناسبی را برای توقف خونریزی و جنگ از میان برد و غرور و تبختر متجاوزین را بیش از پیش آشکار نمود.

دفاع مظلومانه و البته مقتدرانه مردم سلحشور یمن در برابر دشمن متجاوز که واکنشی کاملا طبیعی به جنایت‌های دشمن خونریز است وارد مراحلی گردیده که هیچگاه در تصور طراحان حمله به مردم بی دفاع این کشور نیز نمی‌گنجید. پرواز عملیاتی پهپادهای بومی یمن در عمق حدود ۸۰۰ کیلومتری آسمان کشورهای متجاوز، بدون امکان شناسایی و انهدام پهپادها، رسوایی خفت باری برای بزرگترین خریداران تسلیحات فوق مدرن در منطقه است.

این کشورها باید تاکنون این درس را گرفته باشند که ایجاد ناامنی و بی ثباتی و تلاش برای تحمیل اراده به کشورهای مستقل با تمسک به جنایت و کودک کشی و حمایت ازتروریسم ،هزینه خواهد داشت. هرکس باد بکارد طوفان درو می‌کند.

کلید واژه ها: ایران و امریکا ایران و عربستان شورای همکاری خلیج فارس


( ۲ )

نظر شما :