جوابیه هیئت مدیره مؤسسه رسانه ای فرهنگی فرات در پاسخ به برخی شایعات:

شبکه فرات شایعه کمک عربستان را تکذیب کرد

۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۱:۴۹ کد : ۱۹۷۵۲۳۸ سرخط اخبار

مؤسسه فرات هرگز از هیچ حمایت خارجی یا دولتی بهره نبرده است

دیپلماسی ایرانی: با وجود تجربه های این سرزمین و میل شدید آن برای رسیدن به ثبات، برخی اراده های از وطن گسسته و معاند، در تلاش هستند تا با استفاده از رسانه های شناخته شده خود چهره روشن واقعیت را مخدوش کنند و دستاوردها را متوجه خسارت کنند. در این میان شبکه فرات به گونه ای قابل توجه آماج این هجمه ها بوده است اما، آنان تمامی حقایق  را در نظر نگرفته اند.

شبکه فرات با تلاش های خالصانه جوانان خود توانست تابو شکن باشد و در مسیر رسانه ای و ملی خود به موفقیت دست یابد و در یک بازده زمانی معین با کادر خلاق خود چارچوب ها و قواعد پیشین را بر هم زند.

از این رو می توان گفت این شبکه با کمترین امکانات، بهترین فناوری و نیز مجموعه برنامه هایی را ارائه کرده است که با اهداف بلند ملت با اصالت عراق همسو و متناسب می باشد. هدف از این برنامه ها مشارکت با ملت عراق در ایجاد راه حل های مؤثر برای رسیدن به آن اهداف بلند است، اما به نظر می رسد پایداری و استمرار شبکه فرات در این امر که از احساس مسئولیت ملی و روح پرشور این مجموعه نشأت می گیرد و در واقعیت عینیت پیدا کرده است موجب زیان کسانی شده که به کمین نشسته و مترصد ضربه زدن به آنند.

از این رو برخی نیروهای سایبری پنهان خود را به حرکت وا داشته اند تا بتوانند به موفقیت های فرات لطمه بزنند و  آن را لکه دار کنند. مؤسسه رسانه ای_هنری فرات به منظور خاموش کردن صدای این نیروهای سایبری وابسته به افراد مشخص، تأکید می کند که همچنان صدای مردم مظلوم عراق است و روند توسعه، تحولات هنری و فناوری های این مجموعه تنها با تلاش و اراده مستحکم جوانان این مؤسسه به دست آمده که ریشه در روحیه ملی و خلاق آنان دارد.

مؤسسه فرات هرگز از هیچ حمایت خارجی یا دولتی بهره نبرده و از سوی هیچ حکومت یا مؤسسه ای پشتیبانی نشده است. این موسسه هرگز چنین حمایتی را نمی پذیرد و حتی صحبت کردن درباره آن را برای خود مردود می داند.

رسالت این مؤسسه از نژاد مردمان عراق سرچشمه می گیرد که در آوردگاه افتخار به مبارزه بر می خیزند. رسالت "فرات" عقیده و اهتمامی ملی ست که برخی از درک آن عاجزند.

شبکه فرات افتخار بزرگی در همراهی و پوشش راهپیمایی های جاودانه حسینی دارد. این مؤسسه در عقیده و ایمان خود نسبت به شعایر اهل بیت (ع)، پوشش دردها و رنج های ملت عراق و نیز بر افراشتن رایت مرجعیت مبارک قاطعانه عمل کرده، در این باب اجازه چانه زنی به کسی نمی دهد.

شبکه فرات به شدت این گونه تلاش ها در راستای ضربه زدن به میهن دوستی، عقیده، اخلاص در اصول  و مبانی و تخریب چهره خود را محکوم می کند.


نظر شما :