ترامپ بالاخره از "پل راین" اعلام حمایت کرد

۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۱ کد : ۱۹۶۱۹۶۴ سرخط اخبار

نامزد جمهوری خواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، سرانجام "پل راین" را در کمپین انتخابات ریاست مجلس نمایندگان آمریکا تایید کرد. این تایید دیرهنگام با هدف متحد کردن جمهوری خواهان انجام شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، دونالد ترامپ میلیاردر در کمپین انتخاباتی اش در ایالت ویسکانسین گفت: «ما اختلافاتی داریم اما ما اختلافمان به عنوان دوست است و هرگز همکاری با یکدیگر برای پیروزی را متوقف نخواهیم کرد. مهمتر اینکه، ما به سمت تغییرات واقعی حرکت می کنیم.» ترامپ که از روی یک متن آماده شده می خواند، تاکید کرد: «بنابراین در این عملیات مشترک برای بزرگ کردن دوباره آمریکا، من پل راین را برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا تایید و حمایت می کنم.»

ترامپ اوایل هفته گذشته از تایید راین خودداری کرده بود و  تعلل وی را می توان "پاسخی تلافی جویانه" به رفتار مشابهی تلقی کرد که چند ماه پیش پل راین در اعلام حمایت از دونالد ترامپ نشان داد.

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ که برای ورود به کاخ سفید تلاش می کند، به سرعت ایمیل هایی برای حامیانشان فرستاد و نوشت: «الان زمان متحد کردن حزبمان است. من رسما از پل راین حمایت می کنم و ما به صورت متحد برای "شما" می جنگیم، و با کمک یکدیگر آمریکا را مجددا با عظمت می کنیم.»

تعلل ترامپ در حمایت از پل راین که بالاترین مقام منتخب مردم در حزب جمهوری خواه است یک بار دیگر جنجالی در میان رهبران این حزب ایجاد کرده است .ترامپ همچنین سه شنبه گذشته از حمایت جان مک کین، دیگر جمهوری خواه برجسته عضو کنگره هم سر باز زده بود. هر دو نفر که از برجسته ترین چهره های سیاسی جمهوری خواهان هستند خود را برای شرکت در انتخابات کنگره آماده می کنند   .که در همان روز انتخابات ریاست جمهوری (8 نوامبر) برگزار می شود

کلید واژه ها: ترامپ راین پل راین


نظر شما :