ایران با توافق جامع به قدرت جهانی تبدیل می‌شود

۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۵ کد : ۱۹۵۰۰۶۹ سرخط اخبار
یک کارشناس صهیونیست با اشاره به ناتوانی رژیم اشغالگر قدس در برابر دیپلماسی تهران در 22 ماه مذاکرات هسته ای اعتراف کرد: ایران با توافق جامعه به قدرت جهانی تبدیل می شود.

به گزارش ایرنا، ساداتا زییو مگان، کارشناس مرکز تحقیقات راهبردی بگین رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در گفت وگو با روزنامه روسی کامرسانت با ابراز نارضایتی از توافق ایران و گروه 1+5 اظهار داشت: دستاورد توافق جامع ،بهبودی وضع اقتصادی ایران خواهد بود و از سوی دیگر، ایران قدرت جهانی خواهد شد و نفوذ خود را در سراسر جهان گسترش خواهد داد.

کارشناس صهیونیست با اذعان به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران گفت: در این وضعیت با توافق جامع هیچ کاری نمی توانیم بکنیم اما هیچگاه با برنامه هسته ای ایران کنار نخواهیم آمد.

ایران و دولت های عضو گروه 1+5 پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده، سرانجام 23 تیر ماه برای رفع سوء تفاهم ها در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران و همزمان لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران تفاهم کردند.

روزنامه کامرسانت در ادامه گزارش خود نوشت: روسیه از توافق جامع در مورد برنامه هسته ای ایران حمایت و از آن استقبال می کند.

در ادامه به نقل از سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان شد: توافق جامع تاثیر مثبتی بر اوضاع منطقه خاورمیانه، خلیج فارس و شمال آفریقا خواهد گذاشت.

نظر شما :