هیگ: تحریم‌های بیشتری در انتظار روسیه است

۰۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۹ کد : ۱۹۴۴۵۶۶ سرخط اخبار

در ادامه فشارهای غرب به مسکو، ویلیام هیگ وزیر خارجه سابق انگلیس هشدار داد:«اگر روسیه به بی ثبات کردن اوکراین ادامه دهد، تحریم ها (علیه آن) بیشتر خواهد شد».

به گزارش فارس، ویلیام هیگ وزیر خارجه سابق انگلیس در اظهاراتی به مسکو درباره تحریم های بیشتر و طولانی مدت به بهانه بحران اوکراین هشدار داد.

در حالی که درگیری ها در مناطق شرقی اوکراین علی رغم توافق آتش بس مینسک همچنان ادامه دارد، هشدارها و فشارهای غرب به روسیه به بهانه بحران در کشور همسایه مسکو هم ادامه دارد.

ویلیم هیگ وزیر خارجه انگلیس امروز یکشنبه به شبکه بی بی سی گفت: «هزینه ها برای روسیه به خاطر رفتارش در اوکراین افزایش می یابد و تشدید هم خواهد شد».

وی همچنین با تکرار ادعاهای غربی ها درباره دخالت روسیه در اوکراین هشدار داد: «اگر روسیه به بی ثبات کردن اوکراین ادامه دهد، تحریم ها بیشتر خواهد شد».

ویلیام هیگ با رد درخواست و نظر «لیام فاکس» وزیر دفاع اسبق انگلیس درباره ارسال سلاح به اوکراین گفت: «ما در حال برنامه ریزی برای ارسال سلاح به اوکراین نیستیم و خواهان راه حل دیپلماتیک هستیم. شما قبل از آنکه بخواهید سلاح به یک درگیری و منازعه بفرستید باید به دقت درباره آن فکر کنید».

کلید واژه ها: اوکراین هیگ


نظر شما :