در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، غرب بازنده این بازی است

۲۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۲۳ کد : ۱۹۴۰۹۷۶ سرخط اخبار

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که غربی ها باید بدانند اگر نخواهند تحریم ها را لغو کنند و مذاکرات به نتیجه نرسد مطمئنا آنها بازنده خواهند بود.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: متاسفانه تیم مذاکره کننده هسته ای آنطور که به مساله فنی مذاکرات پرداخته به موضوع لغو تحریم ها توجه نکرده و اگر امروز مذاکرات با چالش و مشکل مواجه شده به دلیل این است که بیشتر به مساله فنی هسته ای پرداخته شده است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تیم مذاکره کننده در طول یک سال گذشته در کنار مساله فنی هسته ای، به لغو تحریم ها هم توجه لازم را نشان می داد غربی ها اینقدر زیاده خواهی نمی کردند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم غربی ها متوجه شوند که اگر واقعا نخواهند تحریم ها را لغو کنند و نخواهند مذاکرات به نتیجه برسد مطمئنا آنها بازنده هستند و جمهوری اسلامی ذره ای از برنامه هسته ای خود عدول نخواهد کرد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره پیش بینی خود نسبت به نتیجه مذاکرات هسته ای تا سوم آذر ماه، تصریح کرد: ما با امید مذاکره می کنیم اما با توجه به این بی اعتمادی که طرف مقابل ایجاد کرده چندان امیدوار به نتیجه نیستیم.


نظر شما :