کرانه باختری به مرکز مقاومت تبدیل می شود

۱۴ آبان ۱۳۹۳ | ۲۰:۱۵ کد : ۱۹۴۰۴۶۶ سرخط اخبار

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: کرانه باختری بزودی مانند غزه به مرکز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تبدیل می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «حسین امیرعبداللهیان» در مصاحبه با پایگاه خبری العهد افزود: کمک های ایران به ارتش لبنان برای یاری رساندن به آن در مبارزه با تروریسم است.

وی یادآور شد: مهم ترین سازمان اطلاعاتی که در شکل گیری گروه داعش و حمایت از آن نقش داشت، موساد بود و شواهد زیادی در این باره وجود دارد.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه همچنین گفت: سران و اعضای این گروه تروریستی با پیروی از ایدئولوژی افراطی به نام دین اسلام عمل می کنند، اما در واقع با تعالیم دین حنیف اسلام تناقض دارد و هدف از آن هم مخدوش کردن وجهه اسلام است.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: بعضی سازمان های اطلاعاتی منطقه ای و بین المللی با مهندسی معکوس به دنبال ویران کردن منطقه هستند.

وی یادآور شد: آنها انقلاب ساختگی را در سوریه به راه انداختند که از شهر مرزی درعا آغاز شد و سازمان های امنیتی خارجی بلافاصله ارسال سلاح برای مخالفان را آغاز کردند.

معاون وزیر امور خارجه اظهارداشت: ما به حمایت از عراق و ملت این کشور در مقابله با تروریسم ادامه می دهیم، موفقیت ماموریت استفان دی میستورا به ارایه راه حل های سیاسی واقع بینانه مبتنی بر خواست ملت سوریه بستگی دارد.


نظر شما :