ایران به حماس موشک می دهد

۲۱ تیر ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۷ کد : ۱۹۳۵۶۹۳ سرخط اخبار

«اد رویس»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که ایران، حماس را در جنگ علیه رژیم صهیونیستی توانمند و قادر می سازد و در اختیار آنها موشک قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مجله تایم، «اد رویس»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، در اظهاراتی مدعی شد که ایران، حماس را در جنگ علیه رژیم صهیونیستی توانمند می سازد.

وی تصریح کرد: «چه کسی حماس را توانمند می سازد؟ حماس موشک هایش را از کجا می آورد؟ پاسخ ایران است.»

مقامات آمریکایی و صهیونیست ها مدت ها است که ایران را متهم به کمک به حماس در ساخت زرادخانه های موشکی از جمله موشک های دوربرد می کنند.

«ران درمر» سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن نیز مدعی شده است که «ایران هرکاری که می تواند را انجام می دهد تا موشک ها را به غزه برساند. ایران به طور قطع یکی ازحامیان حماس است و جهاد اسلامی نیز کاملاً وابسته به ایران است.»

 رژیم صهیونیستی از بامداد روز سه شنبه گذشته دهها حمله هوایی به نوار غزه صورت داده و صدها فلسطینی را شهید یا مجروح کرده است.

این در حالی است که مقامات صهیونیستی همچنین در لفاظی های خود  تهدید کرده اند ممکن است حملات زمینی خود به نوار غزه را نیز آغاز کنند.

نمایندگان کنگره به ویژه جمهوری خواهان همیشه ارادت خاصی به صهیونیست ها داشته اند و در راستای این خوش خدمتی، روز گذشته، نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آنها را جمهوری خواهان تشکیل می دهند، به طور شفاهی از قطعنامه ای حمایت کردند که مقاومت حماس در نوار غزه را محکوم  و از جنایات رژیم صهیونیستی علیه حماس حمایت کرده بود.

در یکی از بندهای این قطعنامه نیز به «نقش ایران در حمایت از حماس» اشاره شده است.

کلید واژه ها: حماس رژیم صهیونیستی


نظر شما :