پیام بوکسور مشهور اوکراینی به پوتین

۰۱ فروردین ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۵ کد : ۱۹۳۰۳۷۸ سرخط اخبار

قهرمان سنگین وزن بوکس اوکراین در پیامی به رئیس جمهوری روسیه گفت: بسیار مهم است که اشتباهات تاریخ را تکرار نکنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ولادیمیر کلیچکو، قهرمان سنگین وزن بوکس اوکراین و برادر ویتالی کلیچکو، رهبر مخالفان این کشور که در فلوریدا در حال تمرین است، در پیامی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در خصوص بحران اوکراین گفت: شما نمی توانید اشتباهات تاریخ را تکرار کنید و متاسفانه در حال حاضر اشتباهات بسیاری وجود دارد .

وی افزود: من نسبت به اعتراضات و خشونت های چند ماه اخیر در کشورم بسیار ناراحتم و فکر و ذهنم در آنجاست.

ولادیمیر کلیچکو افزود: می دانم همانطور که نلسون ماندلا گفته ورزش قدرت تغییرجهان را دارد و من به این مساله شدیدا معتقدم .تنها یک راه برای حل بحران اوکراین وجود دارد وآن راه حل نظامی نیست. این مساله تماما از راه سیاست های مناسب و دیپلماسی حل می شود.من امیدوارم که با استفاده از راهکارهای سیاسی و دیپلماتیک مناسب تمامی مسائل حل شود.

کلیچکو گفت: بحران اوکراین زمانی آغاز شد که مردم این کشور از حکومت و دیکتاتوری ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهوری سرنگون شده اوکراین خسته شده بودند و این مساله به خاطر مداخله غرب نبود.

وی ادامه داد: من امیدوارم که این مساله از راهی درست ومثبت و با راه حلی مناسب هرچه سریعتر حل شود. خوشبختانه اتحادیه اروپا و آمریکا از زمان آغاز بحران اوکراین از تمامی مسائل مطلع هستند.

کلید واژه ها: اوکراین بحران اوکراین


( ۵ )

نظر شما :