ادعای قرضاوی علیه ایران و حزب‌الله

۱۱ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۸:۳۱ کد : ۱۹۱۶۸۸۱ سرخط اخبار

 رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که سابقه طولانی در حمایت از گروه های تروریستی دارد بدون در نظر گرفتن حمایت های نظامی آمریکا و غرب از مخالفان سوری و تلاش آن ها برای از بین بردن ثبات در سوریه، از ایران و حزب الله به دلیل حمایت از نظام بشار اسد انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) یوسف قرضاوی در سخنانی در همایش اعلام همبستگی با ملت سوریه که از سوی اتحادیه جهانی علمای مسلمان برگزار شد، با انتقاد از آن چه که دخالت ایران و حزب الله در امور سوریه خواند، در اتهاماتی واهی ایران را به کشتارهای مستمر و برنامه ریزی شده اهل سنت متهم کرد.

وی مدعی شد: حال می فهمیم که ایرانی ها (درسوریه) به دنبال چه هستند... آن ها به دنبال کشتارهای مستمر و برنامه ریزی شده اهل سنت هستند.

قرضاوی هم چنین در ادعایی بی اساس سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را به دلیل آن چه که دخلات نظامی در سوریه و حمایت از بشار اسد، رییس جمهور سوریه خواند، "یاریگر طاغوت" و حزب الله را نیز "حزب شیطان " نامید و از جوانان مسلمان خواست تا به سوریه رفته و در کنار نیروهای معارض و مسلح سوری بجنگند.

به گزارش ایسنا، ادعاهای قرضاوی علیه ایران و حزب الله در حالی است که به طور کلی حمایت های وی از گروه های تروریستی هم چون گروهک تروریستی منافقین امری آشکار است و او این گروهک را با وجود کشتارهای بسیار زیاد علیه مردم عراق و ایران، افرادی مظلوم می خواند.


نظر شما :