مفتی وهابی:

ایران «سید حسن نصرالله» را ترور خواهد کرد!

۰۸ خرداد ۱۳۹۲ | ۰۳:۳۵ کد : ۱۹۱۶۷۴۶ سرخط اخبار

«شیخ محمد العریفی» از مفتی های سرشناس وهابی عربستان در اظهاراتی توهین آمیز با توصیف ایران به «مجوس» و «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به «لات» مدعی شد: ایران همپیمان خود را پس از رسوایی هایی که به دنبال حمایت از نظام بشار اسد به بار آورده است، ترور می کند تا وی با اسرار و رموز خود بمیرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، این مفتی وهابی در حساب شخصی خود در «توییتر» با اهانت صریح به سید حسن نصرالله نوشت: خردمندان از زمان های دور نسبت به رهبر حزب الله لبنان که به تکفیر اهل سنت و مباح شمردن خون آنها اعتقاد دارد، هشدار می دهند. وی با همدستی ایران به هتک حرمت ها در سوریه می پردازد.

شیخ عریفی که به صدور فتواهای تکفیری معروف است، با تاکید بر اینکه نقش حامیانه حسن نصرالله یا همان «لات» از ایران به پایان رسیده است و وی به شدت در سوریه رسوا شده و تاثیرش در منطقه عرب به اتمام رسیده است، مدعی شد: بعید نمی دانم که ایران نصرالله را ترور کند تا با اسرار و رموزش بمیرد.

گفتنی است محمد العریفی از جمله وهابی های تندرو و از حامیان سرسخت مخالفان سوریه است. وی نقش بزرگی در ارائه حمایت مالی از مخالفان سوریه ایفا می کند.

مقامات سوئیس چند روز پیش در حکمی، ورود این مفتی وهابی به اروپا را ممنوع اعلام کردند.
براساس گزارش خبرگزاری الجزیره العربیه، «جرج والپان» سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه سوئیس در این باره گفت: سوئیس، محمد العریفی را از ورود به این کشور و تمام 24 کشور اتحادیه اروپا  تا پنج سال ممنوع کرده است.


نظر شما :