علی اکبر ولایتی وارد اسلام آباد شد

۱۱ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۲:۴۴ کد : ۱۹۱۲۲۰۸ سرخط اخبار

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی صبحگاه امروز در بدو ورود به اسلام آباد بر ضرورت تقویت مشترکات، پرهیز از اختلافات و همسویی هرچه بیشتر امت اسلامی تاکید کرد.
علی اکبر ولایتی در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر در اسلام آباد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری یکی از نکات مهم آسیب پذیری امت اسلامی را تفرقه نخواسته و تحمیلی ازسوی دشمنان اسلام به موجب جنگ های فرقه ای و نزاع های مذهبی، عنوان کردند، گفت: هیچ کدام از ادیان الهی به اندازه دین اسلام برای مذاهب خود مشترکات ندارد و وظیفه تمام مجامع رسمی و حتی غیر دولتی اسلامی اینست که در چارچوب وحدت و یکپارچگی امت اسلامی تلاش کنند.
وی افزود: مجمع جهانی بیداری اسلامی به عنوان یک ارگان مردم نهاد بین المللی اسلامی در جهت تحقق این آرمان که پرچمدار آن مقام معظم رهبری است تلاش می کند.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل دیدار با مقامات رسمی پاکستان، مردم، نخبگان و علمای اهل سنت و شیعه ان کشور و تلاش در جهت همبستگی هرچه بیشتر میان نخبگان و علمای دو کشور ایران و پاکستان را از اهداف سفر خود به پاکستان برشمرد.
وی افزود: در دیدار با علمای مذهبی پاکستان در چارچوب جلب همکاریهای هرچه بیشتر میان علمای این کشور با دبیر خانه مجمع جهانی بیداری اسلامی تلاش خواهد شد.

کلید واژه ها: پاکستان مقام معظم رهبری علمای معظم رهبری اسلام مقام معظم رهبری معظم


نظر شما :