سفیر ایران: حکومت سوریه بر 80 درصد خاک کشور تسلط دارد

۰۹ دی ۱۳۹۱ | ۱۱:۵۵ کد : ۱۹۱۰۸۹۳ سرخط اخبار

 

سفیر ایران در لبنان ضمن تشریح مفاد طرح شش ماده ای جمهوری اسلامی ایران برای برون رفت سوریه از بحران، با تأکید بر اینکه هم اکنون ارتش و نیروهای مردمی بر بیش از هشتاد درصد خاک این کشور تسط دارند، دروغ پردازی برخی رسانه ها درمورد اوضاع میدانی سوریه را جزئی از جنگ روانی دشمن دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر،  اورسولا فارینگر سفیر اتریش در لبنان صبح روز جمعه 8 دی ماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران با غضفر رکن آبادی سفیر کشورمان در لبنان دیدار و پیرامون تحولات منطقه بویژه سوریه و تأثیرات آن بر لبنان گفتگو کرد.

رکن آبادی علاوه بر تشریح مفاد طرح شش ماده ای جمهوری اسلامی ایران برای برون رفت سوریه از بحران، با تأکید بر اینکه هم اکنون ارتش  و نیروهای مردمی بر بیش از هشتاد درصد خاک این کشور تسط دارند، دروغ پردازی برخی رسانه ها درمورد اوضاع میدانی سوریه را جزئی از جنگ روانی دشمن و برای جبران شکست های نیروهای مزدور خارجی در به سقوط کشاندن نظام آن کشور توصیف کرد.

سفیر اتریش در لبنان تأکید کرد بحران سوریه راه حلی بجز توقف خشونتهایی که از خارج کشور حمایت و تحریک می شود نداشته و باید مسیر گفتگو و برگزاری انتخابات سالم را دنبال کرد.

وی طرح جمهوری اسلامی ایران را حائز این ویژگی ها دانست و ابراز امیدواری کرد که همه مخالفین و موافقین نظام در داخل سوریه از این طرح استقبال نمایند.

 

کلید واژه ها: سوریه لبنان جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران


نظر شما :