تیمی از اف.بی.آی به بیروت می رود

۰۲ آبان ۱۳۹۱ | ۱۳:۳۱ کد : ۱۹۰۸۲۷۶ سرخط اخبار

در پی انفجار مشکوک اخیر در بیروت که به گشته شدن رئیس بخش اطلاعات امنیت داخلی لبنان منجر شد، هیئتی از دفتر تحقیقات فدرال آمریکا به بهانه تحقیق در این زمینه به بیروت می رود تا سریال دخالتهای آمریکا در امور لبنان ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، "اشرف ریفی" مدیرکل گروه های امنیت داخلی لبنان شب گذشته اظهار داشت هیئتی از دفتر تحقیقات فدرالی آمریکا "اف.بی.آی" طی چند روز آینده وارد لبنان خواهد شد.

وی افزود: هدف از سفر این هیئت آمریکایی کمک به روند تحقیقات درباره ترور وسام الحسن رئیس سابق بخش اطلاعات و امنیت داخلی لبنان است.

توافق درباره سفر این هیئت آمریکایی روز گذشته پس از دیدار ریفی با مسئولان امنیتی سفارت واشنگتن در بیروت صورت گرفت و دادستان کل استیناف نیز با کمک آمریکا به تحقیقات درباره ترور وسام الحسن موافقت کرده است.

خاطر نشان می شود روز جمعه بر اثر انفجار مشکوک یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده در میدان ساسین منطقه مسیحی نشین الاشرفیه، دست کم هشت نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شده اند. وسام الحسن رئیس بخش اطلاعات امنیت داخلی لبنان در این انفجار کشته شده است، الحسن از جمله شخصیتهایی بود که نقش زیادی در کشف شبکه های جاسوسی رژیم صهیونیستی داشت.


نظر شما :