در حال ترسیم خطوط قرمز برای ایران هستیم

۰۶ مهر ۱۳۹۱ | ۲۱:۵۷ کد : ۱۹۰۷۳۲۶ سرخط اخبار

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز در مصاحبه با رادیو اسرائیل مدعی شد که این رژیم در پشت صحنه با آمریکا همکاری دارد و به همراه هم در حال تعریف خطوط قرمزی برای ایران هستند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، «دنی آیالون» معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد اسرائیل و آمریکا در حال تعریف خطوط قرمزی برای برنامه هسته ای ایران هستند، هرچند که آمریکایی ها این امر را علنا اعلام نکنند.

وی که از محل مجمع عمومی سازمان ملل با رادیو اسرائیل مصاحبه می کرد عنوان کرد که با وجود کشمکش علنی که بین دو طرف بر سر موضوع برنامه هسته ای ایران وجود دارد، موضع اسرائیل و آمریکا در این باره در حال نزدیکتر شدن است.

آیالون به عدم تعیین خط قرمز برای ایران در صحبت های رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل نیز اشاره کرد و گفت که با این وجود اوباما نسبت به دستیابی ایران به سلاح هسته ای هشدار داده و این بسیار مهم است. به گفته او آمریکا و اسرائیل هنوز هم متحد هم هستند.

اوباما در حالی در صحبت های خود اشاره ای به خط قرمز برای برنامه هسته ای ایران نکرد که رژیم صهیونیستی از مدت ها قبل تلاش کرده بود تا رئیس جمهور آمریکا را به تعیین خط قرمز برای ایران، متقاعد کند.

کلید واژه ها: آمریکا اسرائیل


نظر شما :