لیبرمن: بر سر خط قرمزها با آمریکا توافق نداریم

۰۶ مهر ۱۳۹۱ | ۲۱:۵۶ کد : ۱۹۰۷۳۲۵ سرخط اخبار

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به وجود تنش میان آمریکا و اسرائیل بر سر تعیین خط قرمز برای ایران، عنوان کرد که رابطه اسرائیل و آمریکا همچنان خوب است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز با تکرار صحبت های معاون خود، عنوان کرد که علیرغم تنش هایی که بر سر تعیین خط قرمز برای برنامه هسته ای ایران میان آمریکا و اسرائیل به وجود آمده، روابط دو طرف ضربه نخورده است.

لیبرمن که در هواپیمای حامل «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با خبرنگار این روزنامه صحبت می کرد، گفت که صحبت های امروز نتانیاهو در مورد مهمترین منافع اسرائیل خواهد بود، حتی اگر این منافع با منافع دیگر کشورهای دنیا همراستا نباشد.

وی ادامه داد: «همیشه نمی توان با آنچه که آمریکا می خواهد دست در دست بود. چنین عدم توافقاتی پیش از این هم وجود داشته، و این روی دوستی و تعهد دو طرف تاثیری ندارد».

رژیم صهیونیستی بسیار امیدوار بود باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل برای ایران خطوط قرمزی را تعیین کند، با این حال وی تنها به تاکید بر تلاش برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای اکتفا کرد. با ناامیدی اسرائیلی ها از آمریکا و پس از تنش های فراوان میان آمریکا و اسرائیل، یک مقام اسرائیلی اعلام کرده است که نتانیاهو قصد دارد امروز خود خطوط قرمزی را برای ایران تعیین کند.

کلید واژه ها: آمریکا اسرائیل


نظر شما :