امریکا در حمله به ایران همدست اسرائیل نمی شود

۱۰ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۹:۱۳ کد : ۱۹۰۶۲۰۹ سرخط اخبار

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در واکنش به غوغا سالاری مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله احتمالی این رژیم به تاسیسات هسته ای ایران احتمال مداخله نظامی امریکا در ایران را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سایت صهیونیستی " دبکا فایل " که ارتباط نزدیکی با سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی دارد به نقل از ژنرال " مارتین دمپسی" رئیس ستادمشترک ارتش آمریکا نوشت : در صورت حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران من نمی خواهم همدست آنها باشم.

ژنرال دمپسی که روز گذشته در لندن با خبرنگاران صحبت می کرد ضمن هشدار درباره تبعات حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته ای ایران گفت : اسرائیل در این خصوص مختار است اما حمله آنها به تاسیسات هسته ای ایران ممکن است برای مدت کوتاهی برنامه هسته ای ایران را به تعویق بیاندازد اما نمی تواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند .

وی همچنین مدعی شد حمله اسرائیل به ایران می تواند اجماع جهانی علیه ایران را بی اثر کند.

سایت دبکا فایل در واکنش به این اظهارات ژنرال آمریکایی آن را صریح ترین موضع دولت اوباما در قبال برنامه هسته ای ایران خوانده و نوشت:  این به این معنی است که  اسرائیل در مواجه با برنامه هسته ای ایران تنها است و در 3 سال گذشته  اعتماد آنها به آمریکا در خصوص توقف برنامه هسته ای ایران بیهوده بوده است.

کلید واژه ها: برنامه هسته ای ایران تاسیسات هسته ای ایران


نظر شما :