از خواست سوری‌ها در انجام اصلاحات حمایت می‌کنیم

۰۶ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۵:۳۲ کد : ۱۹۰۴۷۲۲ سرخط اخبار
غضنفر رکن‌آبادی سفیر ایران در لبنان با میشل عون، رهبر جریان مسیحی آزاد ملی این کشور ملاقات و درباره تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سفیر ایران در لبنان در این دیدار از نقش میشل عون در پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه لبنان و رژیم غاصب صهیونیستی تمجید کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند اکنون دو سناریو و دو محور اصلی در منطقه فعال هستند یکی محور مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و دیگری محور آمریکایی و اسرائیلی در ضدیت با محور مقاومت.

رکن‌آبادی همچنین با اشاره به تحولات اخیر در سوریه اظهار کرد: ایران قاطعانه از خواست اکثریت مردم سوریه در انجام اصلاحات به رهبری بشاراسد حمایت می‌کند.

میشل عون همچنین در این دیدار با تشکر و قدردانی از تلاش‌های ایران در حمایت از محور مقاومت خاطرنشان کرد: حمایت از مقاومت به عنوان یک اصل تغییرناپذیر برای ما به شمار می‌رود و من همواره بر این موضوع تاکید کرده‌ام که بروز برخی مشکلات در مدیریت امور در صحنه داخلی لبنان هیچ‌گاه خللی در این‌باره وارد نخواهد شد.

رهبر جریان آزادی لبنان با اشاره به حساسیت بیش از حد تحولات منطقه و تحولات صحنه داخلی لبنان بر ضرورت حفظ جایگاه ارتش در برقراری ثبات و آرامش در لبنان تاکید کرد و گفت: حمایت معنوی تمام گروه‌های سیاسی از ارتش امری ضروری است و نباید در هیچ شرایطی ارتش تضعیف شود.
 

نظر شما :