کاهش بهای نفت در معاملات بازار آسیا

۰۲ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۴:۱۶ کد : ۱۹۰۴۵۳۳ سرخط اخبار

بهای نفت در جریان معاملات صبحگاهی روز دوشنبه بازار آسیا تحت تاثیر نگرانی ها از وضعیت مالی حوزه یورو و بویژه اسپانیا ،کاهش یافت .
خبرگزاری فرانسه از سنگاپور روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود : بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه سپتامبر با یک دلار و 13 سنت کاهش به 90 دلار و 70 سنت رسید .
همچنین نفت برنت دریای شمال برای تحویل در زمان مشابه با 86 سنت کاهش ، بشکه ای 105 دلار و 97 سنت معامله شد .
تحلیلگران بانک ' دی بی اس ' سنگاپور با اعلام این که بحران حوزه یورو در مرکز نگرانی ها قرار دارد ، عنوان کردند : بزرگترین نگرانی بازار آن است که اجرای طرح نجات کلی در اسپانیا در آینده ای نزدیک ضرورت پیدا کند.
این گزارش حاکی است : اسپانیا با سقوط در بازارهای اروپا و آمریکا روز جمعه سیاه را تجربه کرد که این وضعیت بر بهای نفت در بازار آسیا تاثیر گذاشت.
این گزارش با بیان این که روند نزولی بهای نفت از روز جمعه هفته گذشته آغاز شده است ، افزود : بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه اوت در معاملات روز جمعه بازار نیویورک با یک دلار و 22 سنت کاهش به 91 دلار و 44 سنت رسید .
همچنین روز جمعه در بازار لندن ، نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر با 97 سنت کاهش ، بشکه ای 106 دلار و 83 سنت معامله شد.



نظر شما :